回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 自己砌擴音機
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2010-9-25 07:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
自己砌擴音機

想問下有冇師兄除佐有砌模型外   仲有砌擴音機?

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2010-9-26 12:10 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2010-9-25 09:56 PM 發表
係砌原子粒機定膽機?

2樣都冇所謂的  不過係唔係多數人都砌膽機..?

QUOTE:
原帖由 Geth-N7 於 2010-9-26 01:15 AM 發表
我有砌, $20 粒 20wx2 果 D爛鬼 ic amp!

哈哈  識砌已經好叻喇  我覺得
其實小弟好想學砌一部  因為自己好鍾意聽歌  但係實在無從入手  所以想請教下師兄心得..

[ 本帖最後由 timling 於 2010-9-26 01:37 AM 編輯 ]

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2010-9-26 03:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
估唔到有咁多位師兄都有興趣 :D 實在太好

QUOTE:
原帖由 天迪 於 2010-9-26 01:55 PM 發表
直接買一套電腦用果 D好過啦,...
室內環境用擴音器,一般功率只須10瓦左右就夠

(參考資料)
自製:
功率管, 2S A ,2S C, 2S B, 2S D ,STK,NEC,SANYO,(有平有貴,至少都40元)
電容,主體25V2200uf~35V3300uf,及 ...

先多謝天迪師兄提供的參考同意見~
想問下電腦一套連喇叭果 D係唔係指CREATIVE或LOGITECH果 D 2.1或5.1  SUBWOOFER有埋AMP果 D?

QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2010-9-26 02:52 PM 發表
買左架咁既野玩, 估唔到又出奇地好聲...

http://forum.coolaler.com/showthread.php?p=2656126

http://soundyork.exblog.jp/13681080/

兩舊幾...底....

咁抵!? 師兄係邊度買的?

QUOTE:
原帖由 sundaymodeler 於 2010-9-26 03:15 PM 發表
砌Amp, 中學時代既興趣之一, 膽同原子粒/IC都有玩過, 成功率反而系膽機最大, 我覺得 視乎你砌機既目的系乜, 有興趣電子野而又有認識既. 砌部機的確可以學到好多野, 如果對電子無認識既, 想自已一手一腳做部成品 ...

唉  說來慚愧  小弟正是修讀電子工程YR3... 但係如果要自己由零砌一部  真係唔知點做好 -_-
多謝師兄意見  有機會都想去學下野 :D

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 08:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver