回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幫朋友設計既搖搖..(能唔能夠實體化都未知- -)
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-25 06:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
幫朋友設計既搖搖..(能唔能夠實體化都未知- -)


http://www.youtube.com/watch?v=kmpy8VjNHwM

話說前果排我個fd話佢搵到間野可以幫人車搖搖 (真定假- -)
跟著叫我幫佢設計隻野出來

用3ds-max畫的
畫好後比左佢睇問佢意見
跟著再改過來
片中果隻係目前最新既版本

等到佢完全ok 就拎去車
(我仲好懷疑係咪可以實體化到)

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-26 08:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #5 VampireA 的帖子

隻野既直徑只係得54MM, 條軸唔粗D既話我驚會好易斷
其實主要都係睇個BEARING既姐
仲未決定好用SIZE C定D
蝶形既yoyo多數2邊都係分開D

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-26 08:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #6 Geth-N7 的帖子

HYPER YOYO果 D係蛋形yoyo
多數用來玩基本式同埋2A(雙手迴旋)
我同我朋友係玩1A(單手線上花式)的

以下係碟形搖搖同蛋形既分別



頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-26 08:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #7 s20021213 的帖子

原來師兄有玩過的
其實招過山車連續不停咁玩
都幾嚇到人

話說前年係班到玩ELI HOPS彈左幾下
D同學睇到O晒咀

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-26 06:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #14 RX-78-1 的帖子

佢既要求
1A
橫向玩式
無A區
要夠尖


(岩岩收到新既要求..要改尺寸了)

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-26 06:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #11 s20021213 的帖子

1A其實好好玩嫁
好多招都好吸引
因咩事放棄無玩

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-27 02:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #19 RX-78-1 的帖子

基本上佢已經有大量YYF
仲有2隻YYR 既野
(佢條有錢仔買左成2萬幾銀搖搖)
今日問左佢
佢話係搵大陸車
車20-30隻既話就1隻60$
(想知係咪真係咁平)

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-27 06:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #22 kenbyuen 的帖子

應該都好難做到888既水準
做到L3既水準都已經好好嫁la
佢叫我聽日陪佢過去問下

頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-9-27 08:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
回復 #24 kenbyuen 的帖子

真係整到先算= =
E+個圖都未掂好晒
岩岩先決定好用YYF既0.8 中軸
回收系統果到仲諗好用咩 (暫定用國產南大704矽膠)

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver