回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Eduard Su-25K 1/48 (Limited)???
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-22 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 
Eduard Su-25K 1/48 (Limited)???

Please help

Where I can find this model in hong kong?

Eduard Su-25K 1/48 (Limited)

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-22 03:32 PM  資料  短消息  加為好友 
you buy already

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-22 06:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chalmerslaw 於 2010-9-22 05:09 PM 發表
sorry
it is Su-17 not Su-25K
in fact, 輝煌模型 and 康田模型 have Eduard model. may be u can call them

係Law康田冇呀,輝煌地址係邊?有冇Tel? 我可能未去過

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-24 02:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-9-23 01:17 PM 發表
聽聞套kit係KP廠開模的, 對KP廠冇乜好感, KP廠的Su-25, 好似早幾年UXL店都有發售過

yes! Eduard buy KP廠 su25 then +PE.....= Limited edition

1/48 Su-25很少選擇

Revell not bad... but座艙 not detail

Trumpeter 1/32....Too Big

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-24 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-9-24 06:38 PM 發表

喇叭出得1/32, 又點知日後唔會出1/48或1/72?

特然"new"起條根,唔知忍唔忍到,雖然家中好多野未砌,或者買第2 d野止癮

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-24 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2010-9-24 10:52 PM 發表


咁我又未見過 ,  問野 ( 上鋪頭)  答得都幾詳細 ,  不過可能個地點對我來講幾遠...  計埋來回車費幾金下....

真係出開 CWB 先順便搭小巴上去睇 睇 ...





聽聞 係...  monogram 凸線舊模... . . ...

好似係凹 Revell monogram

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-24 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
Revell...睇睇下呢隻機面detail、外形、組合 應該好過Eduard

頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2010-9-25 03:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-9-25 08:44 AM 發表

冇辦法~~ 相對下肯定Revell果套較老舊

不過睇完KP廠的凹線, 個人認為Revell凹線比較工整

我都覺Revell比較工整靚D,反而見到Eduard機頭有條怪弧線(見圖),另外research到有d外國website有d鑽牛角尖,
有人把飛機side view圖overlay在張相上...比較D位置,但他們冇想過相有D distortion變形失真,
鏡頭始終有球面像差和影相角度又另一個問題,今日出MK冇見到賣Revell任何野! 點攪



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver