回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 亞爺會唔會有外交行動?
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 
亞爺會唔會有外交行動?

今次搞咁耐,
又無plan,
又無backup,
又死左咁多人,
d所謂特種部隊又咁費,
救人又無組織,
e+先去搵人傳釋廣東話(挾持咁耐唔通e+先知個d係香港人,係醫點溝通)?



[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-8-23 08:47 PM 編輯 ]

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:23 PM  資料  短消息  加為好友 
如果呢班人係美國佬處理方法會唔會唔同?
又結果一樣,美國佬會點對菲律賓?

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-8-23 08:43 PM 編輯 ]

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-23 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮瑜 於 2010-8-23 09:41 PM 發表
應該吳會
同日本又要爭地盤
南韓又同美國玩軍演
北韓又玩情緒
阿爺內地又出事
死左幾個香港人阿爺應該吳會做野

乜我地唔係強國咩?!
我地識上太空,
又係上海長興島起空母.

特然e+又咁似晚清,
外強中乾o既!


頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-23 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-8-23 09:48 PM 發表

即刻進佔南沙群島唔事先通知

唔得嫁,
咁會犯左國際戰爭法"不宣而戰",
我地係強國o黎o架嘛!
要有大國風範(死幾多中國人都要有儀態)!

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-8-23 10:06 PM 編輯 ]

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-23 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮瑜 於 2010-8-23 10:07 PM 發表

世博億億聲幫人包底做展覽館
對內山崩地裂............
大家心知就算啦
強國

我反而好想知個d big 6網上糞青對今次有乜建解,
佢地成日話要出兵奪回釣魚台,
再打日本鬼仔,
仲話要揪起美帝子根孫,
今次對付南方小國一定輕易得心應手喇!

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-8-23 10:39 PM 編輯 ]

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-24 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
中央話佢會向菲律賓提出交涉,
睇下咁次又點.
(如果今次對小國又好以南斯拉夫咁講兩嘴就算,睇怕都真係強國極有限)

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-24 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 
以色列係小國 lo 掛,
人地一樣派SDU去非洲入人地國境救人,
(當然佢地有美國佬牚腰,亦唔想中國玩到咁大,比人有中國威脅論借口),
但都要表現得強硬一d,
e.g.全國發足一年旅遊警告,
象徵式切走駐菲大使,
直致有調查結果為只,
(當然亦要睇下個結果係咪理性,再作安排).

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-8-24 08:52 PM 編輯 ]

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-25 11:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅萬敵 於 2010-8-25 12:22 PM 發表

咩都唔講send隻核動力航母過去做演習囉

太激喇!
中國真係未到時候,
而且會令美國老乘機向全世界推廣"中國威脅論".

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-25 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 after80ss 於 2010-8-25 01:16 PM 發表


發出長期黑色旅遊警示! 中港澳人士唔去菲律賓一年!
睇你班友點算?

係呀!
現時以中國國際情勢,
只能用的只有外交呢一套.

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-8-27 11:07 AM  資料  短消息  加為好友 
今次好似有d睇頭lo wor!

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=14388147

QUOTE:
未完成詳盡報告 不符要求 徒激民憤 北京拒絕菲副總統來訪

【本報訊】菲律賓警方拯救人質行動失敗害死八名港人,掀起一場京港聯手對菲律賓的外交戰。菲律賓總統對事件先推卸責任後認錯,然後擬昨日派副總統比奈到訪北京,接着今日來港,圖化解京港不滿,但訪問建議遭中國外交部一口拒絕。立法會議員涂謹申認為菲律賓未完成詳細調查報告便訪京港,只會激起中港兩地民憤。記者:呂焯均、張嘉雯、翁煜雄

新華社駐馬尼拉分社前晚 11時發稿,報道菲副總統辦公室說,一個高層官方代表團昨日早上將往北京,會見北京高層官員,周五將到港與曾蔭權會面。代表團在港期間又會探訪受害人家庭及在港的菲律賓人。早前菲總統阿奎諾三世已公開表示副總統和外長會到訪京港傳達菲律賓政府的訊息。
據了解,港府昨日未收過菲國訪港的通知,曾向北京了解,獲悉菲國確曾提出派副總統率代表團訪北京和香港。但北京已明確指出,早前要求菲國要就港人被殺害的慘劇提交詳細報告,即使菲國聲稱已完成初步報告,但未符中方要求,故已一口拒絕訪問安排。
港府消息說,特區政府立場與中央一致,同是要菲律賓完成客觀和公正的調查報告,才安排會面。消息又說,港府已去信向菲國清楚表達,調查報告要詳細交代激發槍手開槍殺人的原因;突擊行動詳情;死者死因等。若只帶着所謂的初步報告便來港,根本沒有意義;而代表團更要求見受害人家庭,相信有關家庭也不會答應。


菲眾議院慰問遇害者家屬
放大圖片

菲律賓駐北京大使館為遇害港人下半旗致哀。法新社

中國外交部發言人姜瑜昨日回答記者查詢說,中方認為,當務之急是要盡快把脅持事件調查清楚。中國駐菲大使館亦表示,不知道菲國官員赴京港的具體時間。
民主黨立法會議員涂謹申指出,立法會保安事務委員會昨日舉行緊急會議前,曾邀請菲駐港總領事出席,但對方回覆聲稱,數天內菲國會有調查報告,會有高層代表團訪京港,故婉拒出席會議。涂認為,調查涉及幾十名特警;馬尼拉市長下令突擊;現場警方指揮官;槍手弟弟;旅遊巴司機;子彈的彈道報告和驗屍結果等,範圍廣闊,質疑不可能在事發後幾天便完成。涂又說,若京港同意菲國現時到訪,又公佈該國的所謂調查報告,無論內地和本港民眾均不會接受,相反更可能激起公憤。他認為中港兩地政府應強烈要求,由菲國邀請本港官員加入調查,令報告真正達致客觀公正的結論。
此外,菲律賓眾議院通過議案,公開對八名遇害港人表示「最真誠的慰問」:「議會覺得有需要撫恤承受創傷的生還者及死者家屬,菲律賓人民真摯的同情與慰問受害人的家庭。」議案文本將會傳達給中國駐馬尼拉使館及菲律賓駐港總領事館。


頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver