回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 又再開始砌模型...(個人心情)
comm
壹等兵
Rank: 1



UID 42220
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-13
來自 UC 年代
狀態 離線
發表於 2010-8-17 02:46 PM  資料  短消息  加為好友 
又再開始砌模型...(個人心情)

以前(都有10年啦)一直有砌開, 咩裝備都有...同人夾份租間屋, 幾個人一齊砌, 一齊交流...個種感覺好正~

但係成家立室後, 為咗生活...放低自己人生其中一個最大興趣...

今天, 個仔4歲幾, 開始留意模型玩具~特別係近期大heat嘅 sd 三國傳...買咗1~2 盒俾佢, 幫佢剪件嘅時候~我嘅模型魂覺醒!!!

之後...1個月買咗成8盒mg gundam or macross f...

唔同嘅係...現在我砌嘅全部素組加滲線...(因為屋企有細佬仔, 老婆而家又有咗...唔想嘖油影響佢地)

如果你地, 會唔會好似我咁, 再揸番起把刀(模型刀)?  再一次跌入模型嘅黑洞?


以上只係想發表下我嘅心情...如果字眼上有得罪各位模型發燒友...係到講聲sorry...

(另外, 唔知有無發錯區...同埋我都唔知自己重係咪模型友...如有發錯, 請版主移走或刪除...謝!)

頂部
comm
壹等兵
Rank: 1



UID 42220
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-13
來自 UC 年代
狀態 離線
發表於 2010-8-17 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-8-17 04:17 PM 發表
這種時候買完成品玩才是最開心...(被打

由細到大好少買完成品...始終喜歡 "砌"嘅過程

頂部
comm
壹等兵
Rank: 1



UID 42220
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-13
來自 UC 年代
狀態 離線
發表於 2010-8-17 03:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2010-8-17 04:25 PM 發表

剪件果野應該好似雷劈咁樣啦
c hing有過workshop都要放棄?
抽少少時間出去噴油囉,唔怕影響屋企人呀
有workshop都撇得甩鋪癮真係神奇....
比著我就算白交租(其實都唔算,當迷你倉囉),我都唔會咁易就唔租wor ...

因為以前好多一齊玩, 先會租個地方...但係因唔同嘅理由...好多老友已經無玩...之後間屋都無再租...而我嗰時都應該重有過百盒未砌嘅模型同手辨, 因屋企無地方擺, 最後送晒俾佢地處置...我記得當年"封筆"作係1/60 wing gundam...完成咗都放咗喺到

頂部
comm
壹等兵
Rank: 1



UID 42220
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-13
來自 UC 年代
狀態 離線
發表於 2010-8-17 03:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris2222 於 2010-8-17 04:31 PM 發表
其實我都覺得點玩都冇咩所謂~有d人鐘意素組+劃線~
有d人鐘意砌完上色~~有d就唔大改都唔砌~~
各有鐘意啫~~有心有力咪得lor

你所講嘅過程, 就係我 (或者咁多位) 砌模型嘅經歷~ 開始接觸: 素組...之後: 劃線...再之後: 嘖油...then: 改件...最後: 買番黎擺...

頂部
comm
壹等兵
Rank: 1



UID 42220
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-13
來自 UC 年代
狀態 離線
發表於 2010-8-18 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cintom 於 2010-8-17 09:33 PM 發表
我覺得好應該培養個仔砌模型。當然包括其他戶外活動。第一,依家D模型相比其他現代娛樂算平啦。第二,培養EQ。第三、培養興趣。最後,最緊要係有此興趣好過成日上網玩game搞到心裡變態,沉迷網上虛擬世界、暴力 ...

我都係咁諗~可以培養個人嘅情緒同耐性~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 02:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver