回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 9月 1/100 MG死神 (不斷更新圖片)
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-5 05:23 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
9月 1/100 MG死神 (不斷更新圖片)



















[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-8-28 06:15 PM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-10 06:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 








「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 04:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 10:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
新圖......









「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 10:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Vergil 於 2010-8-5 06:57 PM 發表
等下架:重炮手

遲D一定出.........





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 10:23 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2010-8-11 11:39 AM 發表

超正!! 終於睇到全圖, 出晒EW版W機應該都會係兩三年內既事  

好興奮.......





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 05:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我只要艾比安啊~~~~~~~

[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-8-11 06:50 PM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-12 05:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-13 07:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
加大圖













[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-8-13 09:09 AM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-13 02:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kingto8383 於 2010-8-13 03:29 PM 發表


希羅個口做咩事? 睇到隻死神o左?

里隻野冇理由唔入啦...

比你發現左添.....










「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-16 11:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 namman 於 2010-8-16 12:37 PM 發表


http://www.mahq.net/mecha/gundam/ggf/oz-14ms.htm

個樣好怪......





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-25 04:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-28 11:33 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 






「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-28 05:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 






「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-31 05:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 






「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-1 05:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 





=================================================================================







「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-2 05:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-2 04:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-3 05:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 









「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-3 06:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 






「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 08:26 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver