回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 8月 HG GN-010 Gundam Zabanya (己出)
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-2 06:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
8月 HG GN-010 Gundam Zabanya (己出)












[重武装がド迫力の展開!ガンダムサバーニャ

ビットの着脱・結合ギミックを搭載
付属の連結ジョイントを用いることで劇中のシールド表現を再現可能。

WEAPON
付属のビームライフルはピストル形態と選択可能。

<その他仕様>
・頭部センサー・アンテナが可能。
・シールドビットは本体装着時、基部が可動し、柔軟なポーズに対応。

【付属品・武装内容】ビームライフル(ピストル)×2、ビット×2組

【商品内容】成形品×8、ホイルシール

■発売:2010年8月 ■対象年齢:8歳以上
■サイズ:パッケージ:390(幅)×310(高)×75(奥)mm

[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-8-26 01:53 PM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-2 06:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 吳繫仁 於 2010-8-2 07:34 PM 發表
盒好型,真品好一般

我覺得唔錯呀 ~  





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-2 06:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
唔知有冇BIT支架呢 ...

[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-8-2 08:30 PM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-2 07:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
就兩把槍,果然要入5盒了嗎 ...





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-2 07:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ☆痴康ち& 於 2010-8-2 08:08 PM 發表
忍手!!!
等劇場版出左先

怕有追加裝 ? ..





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-2 07:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam09 於 2010-8-2 07:49 PM 發表
唔知有冇BIT支架呢 ...

應該 ....... 有 ~



查看積分策略說明
附件
2010-8-2 07:13 PM
ap_20100722051641746.jpg (45.22 KB)
 




「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-3 04:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我想知佢幾時出,我打算買晒三子,





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-3 04:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king0102 於 2010-8-2 11:28 PM 發表


似係將個架移上膊頭,等兩邊"盾槍"打橫放多D,又可以開炮,又可以做則盾。
幾型,不過HG 好似做唔到呢個動作......

等官圖放咗先知....





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-3 05:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
一個字:型

兩個字:入硬





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-3 12:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
updated pics





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-10 12:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 04:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 







「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-26 12:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
己出 !!


















[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-8-26 01:57 PM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-26 01:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 s20021213 於 2010-8-26 02:15 PM 發表
買左先
實整哂4子

期待你既作品.....





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-26 02:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2010-8-26 03:30 PM 發表


bandai: 想玩10槍, 10bit的話, 請1人買5盒Zabanya

買五盒不如等mg或者1/100,話唔等有10槍,10bit .......





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-26 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-26 06:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gouk19 於 2010-8-26 07:52 PM 發表
借問樓主係邊入手

?????  我仲未入....





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-27 04:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gouk19 於 2010-8-26 08:01 PM 發表



中招 仲以為樓主買左scan上來

..........



查看積分策略說明
附件
2010-8-27 04:38 AM
1282832053644.jpg (97.5 KB)
 




「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:47 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver