回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 電j 星期五影的相(不停更新)
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
電j 星期五影的相(不停更新)








我女友整










sor~~黑得制...迫於無耐用了閃光燈







好想知引擎之迷.....籃色火點整?






呢個小弟作的~睇完其他作品...以經知今年又無盳....好險都有得入圍









































以上係星期五影~
還有星期六的不過相質較差....還有好多其他c hing的
唔知post上來好唔好~因為唔係我影...相黃黃的
明天再上載吧~謝收看
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

[ 本帖最後由 DexCyf 於 2010-8-2 12:09 AM 編輯 ]

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 
還有還有 請等一下...新仔upload手腳慢

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 09:00 PM  資料  短消息  加為好友 
各師兄15 分鐘更新一次啦~我用n.book好吃力

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2010-8-1 10:21 PM 發表

upload去facebook會快啲

唔係上載問題...係我用notebook無mouse

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2010-8-1 10:22 PM 發表
釘橋

辛苦哂

我有d都無影,但龍爺緊影多幾張啦

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大佬John 於 2010-8-1 11:42 PM 發表
通常都冇人會影我果件, 不過樓主同我影左三張咁多...真係感激你賞面
我無收到電話, 連圍都唔入

睇得出係好用心作品!點會唔影多d

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大佬John 於 2010-8-2 12:00 AM 發表





好在有你地既鼓勵, 我今晚先可以訓得好D.

可能未打比你呀~?   我女友都未有
我覺得佢個精緻D 好過我,我係C01, 8點多先打比我,

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 11:10 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 大佬John 的帖子

認同~我連交件都唔想拎出來…下次一齊玩團體啦

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #19 joannaking 的帖子

就係妳!多左妳d高手…下年向妳下戰書!接受吧

頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2010-8-1 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 大佬John 的帖子

睇左~原來有下文

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 08:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver