回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 鏡面冷烤漆
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 
鏡面冷烤漆

請問係香港邊到買得到MGM既鏡面冷烤漆?我記得之前有個POST有講旺角邊到邊到有,但係我SEARCH唔返個POST......所以唔知個確實既地址,先係到開POST問

另外,我又SEARCH到果隻鏡面冷烤漆其實係PU油,但係又聽過話GP2含有山埃(好似!?),咁PU油又有冇毒既呢?冇毒既話咁邊到有得買??
THX!~

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-13 06:14 PM 發表
你去d大間d既五金鋪就買得到
不過一買要買一桶
有山埃都唔驚既..你唔好high到咪得law

即係只要帶足口罩開抽油就冇問題?

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 05:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-13 06:32 PM 發表


隻油主要成份係無揮發性既
當然口罩都要帶, 不過係擋佢d 有機溶劑only
pu油係厚漆, 唔同普通模型油靠揮發乾的

唔知師兄知唔知鴨記/其他確實地址係有得買既呢?
仲有一般大約幾大桶到(希望有1KG以下)同幾錢?唔該晒

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 05:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-13 06:46 PM 發表

我買個隻得4升一桶既包裝
你唔係成日用買少少既買gp1gp2 啦
鴨記未去過, 幫你唔到 sor

4KG就算啦...太多...GP2 SEARCH過POST差唔多2舊水一SET,放棄了......

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 l199511126 於 2010-6-13 07:04 PM 發表
旺角佳旺就有lav記得1樓定2樓好貴的又細支

係唔係MGM果隻,有冇大約既價錢?唔該晒

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 
GP2: 80cc+40cc+50cc=170cc/$250(大約)  =0.68cc/$
MGM: 30cc+15cc=45cc/$80(大約)    =0.5625cc/$

好似GP2係抵D,但係我用唔晒咁多......因為我唔係成日砌車/噴鏡面,都係間唔中噴一架,所以都係MGM好D......(我有冇計錯數?)

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2010-6-13 08:34 PM 發表
MGM o既鏡面冷烤漆,我舊年聖誕係台北買過,約 HK$50 一套,詳情:
    http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=117454

我係旺角佳旺上面都見過有 MGM 產品賣,唔記得邊樣,亦唔記得價錢。

唔該晒師兄,等我得閒去皆旺睇睇先

另外,原來喱D油可以帶到返香港嫁?

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-13 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2010-6-13 10:29 PM 發表
gp2多左一支野wor?
咩野來的?

我睇過話果支係THINNER黎

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 07:55 PM  資料  短消息  加為好友 
諗諗下又想試下PU油,上網見到有D係1.幾KG裝,想問下邊到有,係咪一D大間D既五金鋪/一D賣裝修果 D油既地方就會有呢?

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-14 10:16 PM 發表

無錯, 不過依隻野唔算多人買, 記住問清楚d先好買
一定有2桶, 大桶系光油, 細桶系硬化劑
唔好買錯
仲有, 睇多d教學先好用, 依隻野同普通模型油好唔同
ps: 大大桶好難用得晒, 你有friend可以搵幾個人一齊夾 ...

我上網見過好多名,油霸漆,聚脂漆,清漆,PU漆,咁我想問係香港叫開邊個名呢?又或者師兄叫開咩名呢?我驚問佢果陣佢唔明我講咩

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-14 11:05 PM 發表

仲有個名叫傢施油, 因為好多傢施鋼琴都用佢油
除左油霸漆應該其他名個老世都明ga la (因為油霸係牌子名唔係種類名)
我叫開佢做pu光油, 聚氨酯光油  

ps:差d跟左你打聚氨脂.......應該係聚氨酯至岩
再補 ...

明白晒!!聽日即去找,真係唔該晒師兄!!

[ 本帖最後由 kenbyuen 於 2010-6-14 11:42 PM 編輯 ]

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 
唔記得左問,師兄買開幾錢呢?

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2010-6-14 11:51 PM 發表

其實香港買得有點貴
我係講MGM啦...台灣零售約55HKD
不過香港的零售就75UP,仲有師兄報90UP!! @O@
我明白人地要賺錢要開飯,不過90UP就真係狼左D啦,
如果說一句只賺取蠅頭小利/來貨很貴,倒不如不要跟台灣入 ...

一見90蚊即刻唔洗諗(得果45ML)......試PU油算

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-15 12:10 AM 發表

我2樣都試過, 買工業用pu油同佢有99%相似 (淨番個1%我都唔知係mud)
我買左$220 5升 (圍番2蚊45ml, 佢賣90), 你問下佢有無再細d packing 啦
油霸好似有出2L

$220/5L又真係幾抵!!如果有細D就perfect啦!~
再一次感謝以上咁多位師兄!

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-17 05:30 PM  資料  短消息  加為好友 
頭先去左D大間既油漆鋪問,佢話喱D油唔合規格,唔會再有,係咪真嫁?
仲有我聽日會出新填地街睇下有冇PU油同埋買條泵用既喉,
唔知師兄知唔知邊間有呢?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver