回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: A10的情意結
yamahagp
壹等兵
Rank: 1



UID 30455
精華 0
積分 9
帖子 164
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-8
來自 h.k
狀態 離線
發表於 2010-5-29 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 
A10的情意結

最近在网上睇到老搶有一部 48/1既A10痛機,5通老搶重新開模做隻A10既決定板,心林買返泥拆玉把水貼換掉,因為街外大把水貼,後來知道老搶是把別家廠模既板權買來,換句話泥講就應該5會開新模。非常失望。現時在街上見到既48/1 A10應該有4間大廠出過,孖星的年代久遠,細節小同外形有D唔準。M廠外形精美,細節十分豐富,機倉同起落架直逼樹脂改件,由其係個機碌,連個 GOOD YEAR 啲字都刻左上去,機身上既鈕釘超精美,唯一缺点係凸線雕刻,冇計又係年代久遠嘛!I廠呢就有心無力,或者有力無心,叫做人有佢有。阿興趣大佬果架就睇落O K ,其實人地架機本身有80%左右都係凸釘,而佢就話知你,一於做凹佢,但又5係做得好好睇果隻WO,而機倉及起落架更比5上M廠。總知如果見到街上重有年代久遠嘅M廠出品,我都會買架。話哂佢架A10真係精品泥架,差啲5記得M廠比R廠買起左,而家叫R廠了。希望老搶買的是R廠既模就好勒

頂部
yamahagp
壹等兵
Rank: 1



UID 30455
精華 0
積分 9
帖子 164
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-8
來自 h.k
狀態 離線
發表於 2010-5-30 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 cko 的帖子

錦都好吖!起馬M廠模現時都係最靚,我覺得。

頂部
yamahagp
壹等兵
Rank: 1



UID 30455
精華 0
積分 9
帖子 164
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-8
來自 h.k
狀態 離線
發表於 2010-5-30 09:18 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 松尾明 的帖子

我覺得這是生产商的誠義問題會有關係,如拿ha廠既48\1  HA64 睇吓,佢就係該凸就凸,該凹就凹 la

頂部
yamahagp
壹等兵
Rank: 1



UID 30455
精華 0
積分 9
帖子 164
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-8
來自 h.k
狀態 離線
發表於 2010-5-30 10:59 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 vr2xtd 的帖子

多謝你客觀的分析,我太主觀了。講埋個廠名係冇問題既,只係我太懶,Sorry

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 10:38 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver