回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 砌梗型last果part係咪噴光油?(新手多問題thx)
黑衣
二等兵
Rank: 1


UID 40121
精華 0
積分 1
帖子 56
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
來自 父精母血
狀態 離線
發表於 2010-5-27 07:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 黑衣 為MSN好友 通過MSN和 黑衣 交談
砌梗型last果part係咪噴光油?(新手多問題thx)

素組 > 噴灰 > 噴油 > 滲線 >噴光油/消光  <----請問師兄們程序上係咪樣??

光油 同消光有咩分別??  

如果我副模型以灰黑色為主 , 咁請問要噴邊一款??

如果噴消光/光油噴白左件 , 應該點處理??

最後唔該哂咁多位師兄幫忙

頂部
黑衣
二等兵
Rank: 1


UID 40121
精華 0
積分 1
帖子 56
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
來自 父精母血
狀態 離線
發表於 2010-5-28 03:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 黑衣 為MSN好友 通過MSN和 黑衣 交談


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2010-5-27 09:43 PM 發表
你可以上埋水貼先都得.
噴白左可以係上面薄噴一層thinner

如果以G3 GUNDAM 為例 , 係咪噴消光好過噴光油??

我用噴罐的 , 薄噴一層光油 再噴消光 會唔會冇咁易白化???

唔該哂你 sorry 太多問題

[ 本帖最後由 黑衣 於 2010-5-28 08:10 PM 編輯 ]

頂部
黑衣
二等兵
Rank: 1


UID 40121
精華 0
積分 1
帖子 56
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
來自 父精母血
狀態 離線
發表於 2010-5-28 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 黑衣 為MSN好友 通過MSN和 黑衣 交談


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-5-28 08:32 PM 發表




無話邊隻好過邊隻, 睇下你想要咩效果
我既經驗係新手通常噴消光會比較好, 因為啞色面會令到瑕疵無咁明顯, 而且薄薄一層已經好有效果, 又適合絕大多數高達模型
相反噴光面要噴得好需要既技巧多好多, 唔 ...

咁我隻G3 噴既色係油性 , 要噴消光就要用水性   係咪要咁樣???

同埋咩情況先叫做 完成左消光既過程??  係咪愈深色愈好?
唔該哂你地

[ 本帖最後由 黑衣 於 2010-5-28 10:00 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver