回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 氣泵新手一問
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-23 06:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
氣泵新手一問

我念住用600-1000買氣泵一套,噴槍
有咩形號好推介?
TC-501念住試下,個聽人講好似好易壞
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... mp;highlight=tc-501
呢d post 都有乘10幾個
除左呢個之外,仲有形號比較用
budget HKD 600-1000

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-5-27 03:58 PM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-24 03:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
點解有人回

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-24 06:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
點解冇人回

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-26 03:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
點解冇人回





頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-27 02:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-5-26 08:02 PM 發表
無人回你仲要係咁推自己個post..............
我都忍唔住要出下聲

請唔好係依區問價, 遵守下規則

第2個問題, 你係咪問sparmax既tc-501, 係既話我有用緊
501同501A既分別依到有寫 http://www.sparmax.co ...

己改

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-28 02:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-5-28 01:51 AM 發表
如果住香港區都係搵 ~ t-hobby 商戶區, 至小買左有問題可以搵t生傾傾

我都念過去,但太遠啦,葵芳來回北角都要乘3個鐘,

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-5-28 04:00 PM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-28 02:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
TC-501 通常壞係咩位?

[ 本帖最後由 wilson1292 於 2010-5-28 04:20 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver