回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港中學生係郵局......
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2010-5-19 09:24 AM  資料  短消息  加為好友 
香港中學生係郵局......

此文係轉自高登, 文容所講的人正好反映香港的腦殘病年輕化

親眼見香港中學生係郵局...... (原作者見到)

尋日去郵局見到一個中學生,以身高估計係中三以上。
呢個中學生去寄包裹我排佢後面,拎住袋野走埋去問郵局職員

對話如下
中學生:「我想寄呢袋野.」
郵局職員:「你包好佢,填左份form再過來」
中學生:「要包好佢?我袋起左law。」
郵局職員:「用紙袋裝起,我地唔收架」
中學生:「點樣包?」
郵局職員:「你可以用個紙盒pack好佢」
中學生:「要我執紙盒?」
郵局職員:「我地有得賣紙盒」
中學生:「咁要裝起呢袋野要用邊個紙盒」
郵局職員:「你試下呢個啦,$X 蚊姐」(我唔記得係幾錢)
中學生:「要而家比錢架?」
郵局職員:「咁你而家買就而家比law, 你想轉頭買就轉頭比」
(學生唔多情願地比左錢)

郵局職員:「要填份form, 你寄郵去邊」
中學生:「我寄去香港仔,我要空郵」
郵局職員:「空郵?」
中學生:「係呀,最快係空郵麻?」(佢唔似講笑)
郵局職員:「唔好意思,寄去邊到話?」
中學生:「都話香港仔咯」
郵局職員:「小朋友,寄本港係無空郵架」
(呢個時候排係後面的我忍唔到笑,嘰嘰咁笑左出來)
(亦有一兩個人都有偷笑)
中學生:「仲乜叫我小朋友?我覺得你咁好唔尊重我,我係來寄野,唔係來比你笑架」

中學生怒氣沖沖無寄到野拎埋d野走人...
呢d就係香港教育出來, 社會未來的主人翁





~~~ 只攻 與防 守, 超級無敵 大奔走, 狂射精 英隊 ~~~
頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2010-5-19 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 miler 於 2010-5-19 11:58 AM 發表
個 story 係
高登D  高登仔 9 up ja

9 UP 唔緊要...最重要係帶出 "腦殘" 的重點





~~~ 只攻 與防 守, 超級無敵 大奔走, 狂射精 英隊 ~~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver