回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新年快樂 C妹農曆新年作 RX-0 UNICORN
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-2-13 11:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
新年快樂 C妹農曆新年作 RX-0 UNICORN

新年快樂, 祝大家身體健康, 模型長砌長有~
人人有工開, 追女如魚得水~恭喜恭喜~
























頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-2-14 06:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 alvinmonster 於 2010-2-14 01:02 AM 發表
非常有創意的配色!!!



QUOTE:
原帖由 Elmonsuen 於 2010-2-14 01:04 AM 發表
只O色好正!

多謝~

QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2010-2-14 01:10 AM 發表
Why the frame is blue but not purple??
I remember that u say u want to spray purple
Anyway, that's good~

係咪嚇死人呢

QUOTE:
原帖由 Solaraboy 於 2010-2-14 01:27 AM 發表
Ooo...
Pretty color...
Can I see the other mode as well??
(Oh.. wait.. that means you've to buy another one.. kekeke..)

Nicely Done.. Carmen JEI~~!!

thanks~>~<"

QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-2-14 02:10 AM 發表
老實講, 個color scheme 唔多夾喎. 仲有唔滲深灰都滲淺灰線麻..

anyway... 新年快樂呀...

我見個個都紅白, 綠白, 黑金....所以唔想同人一樣色
自己又讀緊設計, so諗左d咁既配色黎試下...唔好見怪

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2010-2-14 04:47 AM 發表
呢隻等我黎沒收左佢,罰你重新砌多一隻

你買過隻俾我嗎?

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2010-2-14 07:22 AM 發表
條腰出左事.....?

過兩日會唔會帶埋件成品出現呢?

條腰冇事....但我部相機勁到冇事影到出事....
過兩日拎出黎俾你地睇>.<"""





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-2-16 09:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-2-14 08:12 AM 發表
我都話啦~~妳又要返工又要返學, 但砌野都仲係快好幾倍, 我想唔認年紀大都唔得喇

之後就要做功課冇得整架la~

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-2-14 08:13 AM 發表
話時話仲乜砌砌下車, 又走左去砌(機械)人?

因為架車"炒"左

QUOTE:
原帖由 tempo龍 於 2010-2-14 08:43 AM 發表
d配色我好鈡意,很美,祝新年快樂



QUOTE:
原帖由 anthony.cky 於 2010-2-14 11:48 AM 發表
有創意~ 我鍾意~ Carman姐好野~

新年快樂~



QUOTE:
原帖由 火牛X 於 2010-2-14 02:06 PM 發表
勇者feel........

新年快樂, thanks~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-2-16 09:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2010-2-14 03:10 PM 發表
好勤力 wor ! ~

配色有構思, 效果都幾特別,不俗既 Unicorn 呢 !! ~

不過可惜金屬色有 d 起沙, 而且冇滲到線 ~

起沙係相機問題, 實物好平滑架...

QUOTE:
原帖由 bat-cat 於 2010-2-15 11:21 AM 發表
點都要入來支持吓

thanks

QUOTE:
原帖由 R32 於 2010-2-15 11:25 AM 發表
carman要攞勤工獎~~~~ !!

原先係諗住笑笑團完成的....可惜整唔切~

QUOTE:
原帖由 rivaltat 於 2010-2-15 11:32 AM 發表
年中無休 ,勁呀!!!!

thanks





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-2-17 07:46 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 hide 於 2010-2-16 10:27 AM 發表
新年快樂~~~~
好似一盤吉啦~~

又幾似wo~

QUOTE:
原帖由 rivaltat 於 2010-2-16 10:36 AM 發表
哩隻似 1/144,right?

yes, 1/144 hg

QUOTE:
原帖由 bat-cat 於 2010-2-16 11:49 AM 發表
不過講開又講呢個配色真係好小見,點都好勇於嘗試係好的,期待妳下一隻模型

thanks

QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2010-2-16 11:57 AM 發表
頭少d橙色, 腳掌都用橙色會好d

多謝意見~

QUOTE:
原帖由 ice 於 2010-2-16 01:27 PM 發表
增加知名度

不會la~~~我e d無名小卒~

QUOTE:
原帖由 nok031059 於 2010-2-16 01:32 PM 發表
呢隻配色....長牙獅零式重劍裝甲?!

講落又似wo~@_@"""

QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2010-2-16 11:45 PM 發表
Carman姐真係好勤力喔,咁快又起貨```
用色好特別```內構滲埋線會更加靚

係既係既~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-2-22 10:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2010-2-18 02:46 PM 發表
C 妹隻配色好得!!讚!!

THANKS~

QUOTE:
原帖由 Uncle_Kent 於 2010-2-18 06:18 PM 發表
呢期好熱血啊!

因為多假期吧~

QUOTE:
原帖由 gundam@jkl 於 2010-2-18 06:24 PM 發表
佩色好有創意
carman今次用咗噴罐? 有dd粒粒...

唔知點解部杷機影到起晒粒

QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2010-2-19 07:53 AM 發表
唔知點解覺得哩個配色有O的似勇者王裡面某個機械人,但係又唔記得係邊個.

有人話似OG既SRX....





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 02:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver