回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想學砌車車
fullmetalleo
壹等兵
Rank: 1


UID 5484
精華 0
積分 0
帖子 117
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-15
狀態 離線
發表於 2010-2-3 07:03 PM  資料  短消息  加為好友 
想學砌車車

心痕想學砌車,,但基本上都係0,,好多野都唔知,,一次過問好了
今次既目標係Subaru wrx sti,,想用噴罐(因為我始終都唔太識手油較thinner,,而且冇錢買噴槍丫)

1. CHing們建議買邊隻掃把佬最岩我呢- -(定係隨便揀盒就已經可以?)
2. 本次想用既車身顏色 藍or 橙or 紫,, 麻煩幫我執一套噴罐(又係唔識揀既問題- -)
3. 如果要整埋碳蓋,,how to do?
4. 教埋d步驟plz(最好有個教學網follow啦)

頂部
fullmetalleo
壹等兵
Rank: 1


UID 5484
精華 0
積分 0
帖子 117
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-15
狀態 離線
發表於 2010-2-3 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 kayk 的帖子

很不錯耶
但係可唔可以教埋我點用噴罐(事前功夫~順序/手勢- -)

頂部
fullmetalleo
壹等兵
Rank: 1


UID 5484
精華 0
積分 0
帖子 117
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-15
狀態 離線
發表於 2010-2-4 03:16 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #6 vr2xtd 的帖子

咁又係..我都跟樓上講睇左d制作過程
好多都係邊問邊做(之但係真係好多神手丫=口=)
不過我都決定行動多過口UP

其實我問邊架岩係想知有冇模特別惡搞姐,,不過算啦我開始整果陣會有人教我點處理了

而家要買既野呢..
1. 掃把佬一盒
2. 噴罐: 白色底灰,,車身主色,,(仲有冇?)
3. 刻刀(其實需唔需要- -)
4. ...?

頂部
fullmetalleo
壹等兵
Rank: 1


UID 5484
精華 0
積分 0
帖子 117
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-15
狀態 離線
發表於 2010-2-6 11:07 AM  資料  短消息  加為好友 
尋日去模型鋪行下
順手問下D噴罐點賣啦
個人問我用黎整乜,,我話想砌車
佢就話車唔使噴灰喎
而且仲話軟膠同硬膠唔同= =

所以都係上黎問清楚D先
用黎上色果隻噴罐有咩分類?

頂部
fullmetalleo
壹等兵
Rank: 1


UID 5484
精華 0
積分 0
帖子 117
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-15
狀態 離線
發表於 2010-2-6 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #12 vr2xtd 的帖子

應該係個店員搞錯我個意思
因為佢間野有賣RC同STATIC MODEL= =

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver