回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想學好D英文就唔好同中國人講野?
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 08:16 AM  資料  短消息  加為好友 
想學好D英文就唔好同中國人講野?

呢兩個SEM都係咁,唔通真係未到大學唔洗同中國人講野
開左學既第二日,今日得一堂英文,係ENGLISH AS SECOND LANGUAGE既LEVEL2 READING AND WRITING,落左堂之後我去食飯,有個中國黎既女同學G話想同我坐同一台(個陣仲有好多位),之後發生以下對話

G:Your English is very good.How long you stay in The U.S.?
Me:6.5 months
G:Oh,I see. Why you speak English?Can you speak Chinese
M:Yes I can,but I want to speak more English so that it may help me to improve my English in listening,speaking.I speak English with everyone even Chinese.They have say something bad to me when I speak English.And I just told them their proffessor will not speak Chinese in the class even they don't understand his/her English
G:But do you know that it may hurt our feeling?
M:Why?(They donlt understand what I am talking about?)
G:Sometime they may not know what you want to say and you better to speak Chinese
M:But we are here to study and learn English,isnlt it?
G:But we are Chinese, we suppodt to speak Chinese,you know ,even the children born here speak Chinese all the time.Will you speak English with the Hong Konger student,you know what it feel
M:I donlt know , I saw them speak English with their parent only.Yes,I will speak English with everone(I met two girls from Hong Kong this semester and we speak English all the time and thay never have any problem with it)
G:No, that wrong,they speak Chinese
M:Oh ya, may be I am wrong, but all our study here use English .At least nobody will speak Chinese with you in the class
G:But you know that we are black eyes and black hair, we suppost to speak Chinese(How about Japanese a African=.="")
M:But I want to improve my English skills so that we can ask or say anything in the class clearly and easily.It is a simple case,you speak Japanese in Japan,speak Korean in Korea,that is!
G:You better speak English with American friends only.I have some American friends.This is not friendly and wild to speak English with Chinese as you are Chinese,too!
M:Oh,I see ,I think I got your idea.Let's me think about it......Oh, I need to catch the bus ,bye
G:Bye

就咁我就閃左人,問題係,唔知係我真係咁有問題定乜係其他野啦,總之佢就講到想講英文就唔好同佢講野,仲講到乜野香港台灣呢D地方已經被美國化丫,無計丫,唔係純正中國人之類既話,唔通只有做中共走狗講哂中文先係中國人咩=.="同埋英文都唔肯同人講佢返歸都得啦=.="以後都唔知好唔好再同中國學生一齊食飯=.="





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 08:31 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 po3117 的帖子

我只係諗緊我係咪返到學校就要迴避佢地

今日第一堂英文就有上訴機會,寫篇講自己過去現在將來既論文,因應寫文既能力可以編去高級D既班或留返係度,雖然我唔係太有信心跳級,但係都叫有一絲希望

[ 本帖最後由 josephfreedom 於 2010-2-3 09:51 AM 編輯 ]





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:06 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 白果先生 的帖子

我只係想練多D英文姐,而且我本身唔想睇人地係乜人乜人,大家係呢個環境學習就講呢種語言係咁簡單,唔係話唔想同佢地做FD而係佢地好抗拒講英文既感覺=.="
我就係想用英文解釋英文,大家用多D先學到野,如果真係解釋就用中文既話長遠計我覺得學到既野唔多,因為一有唔明就用中文,中文就變左好似一個避風港咁妨礙左學習英文既進度,而且我有同佢表明CAMPUS外面佢想用乜文傾計我都無任歡迎,始終你學一種語言個人認為最好既方法就係日練夜練





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:10 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #6 royal281 的帖子

They say they want to learn English.....then "Joseph,speak Chinese ,please,why you speak English X U"something like this happent=.="





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:13 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 VampireA 的帖子

我有咁諗過,不過凡事留一線冇出到聲





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:21 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 白果先生 的帖子

叫做有既,GRAMMAR好左,講野順左,少諗到野講唔出口

回樓上,我今年識左兩個香港黎既女仔,我地一開波到而家都用英文講野,冇解釋過冇話有問題

我而家都係呢條路,不過有得跳班,慳呢科讀其他都好~W~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:24 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #14 白果先生 的帖子

哇,你要比心機丫,好似直上都唔係話易架





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:28 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 VampireA 的帖子

佢係有掀過咩民族丫,人種個D野(我好想話佢知我頭髮同眼都係深啡又點計,佢話頭髮同眼都係黑就要講中文)





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 09:29 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 royal281 的帖子

pretend that I don't know chinese<--I have told them before,they just annoy it





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 10:15 AM  資料  短消息  加為好友 
我今日應承左個南美黎既女仔帶佢去體育部,放左學佢唔見左人=.="唔知我放佢飛機定佢放我啦,不過間野其實我上堂個度隔離

我過左第一個SEM要考左ESL PLACEMENT先,因為唔知做乜失左手要讀ESL,而家MISS話有跳級機會希望得啦

去到人地地方講人地既語言係簡單既禮貌<--到目前為止中國得香港同台灣人士BUY我呢個講法





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 10:17 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 白果先生 的帖子

咁你唔好理咩90%以上,有幾這考幾高,唔係真係得個91,95既話有排同人爭(好似好過份但係係事實既一部份)





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-3 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #30 小思 的帖子

有啲野冇交代清楚
1.我而家的確係美國讀番書,八成九既課堂同人都用英文(其他係西班牙語,你用邊樣?)
2.我唔係放棄母語而係要同美國本土學生爭緊university既學位
3.英文追唔上畢唔到業
4.行街坐車買野有問題呢度冇人幫到你,如果你唔識用英文表達

如果我而家係係香港與到D咁既事,我係絕對唔會亦都冇需要出呢個POST黎討論

[ 本帖最後由 josephfreedom 於 2010-2-3 02:04 PM 編輯 ]





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-4 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #36 Arudo.C 的帖子

嗯,我兩樣都會





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-4 01:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #38 tailoxxx 的帖子

成日轉台, 條利打晒KICK<-- I know this is a problem and I may need to face it in the furture,but why I really want to speak more is that I am now very good at Chinese,but very bad in English,I want to improve my English to a level which evey native speaker understand what I'm talking about.That is the reason I want to speak English all the time inside the campus.I want to have communication with her but she just told me don't speak English with her everywhere.I don't want to speak too much Chinese and make me forgot how to speak English,as I am still a new student here,new to speak English all the time,have many things want to say but not yet to know how to say in English,I have a lot of room to improve and need a lot of time to pratics,that is the problem I am facing now.





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-4 10:00 AM  資料  短消息  加為好友 
樓上都有你地既道理,但難度我自己又好好過

唔通我就冇剛剛黎到唔識講,入到店舖只係識自己搵自己要買既野,一聲"HI",一聲"THANKS"就走人既日子?
唔通我自己就冇上到巴士唔識問人邊度落車,我而家係邊既時候?
唔通我真係好好過冇人比壓力我,你估我個係呢度出世呢度大既表妹又冇笑過我
唔通我既家人,師長,同學,好友就冇比壓力我期待我讀好D書學有所成咁返去
唔通我呢D咁耐以黎隨左留班英文總成績未D(僅僅合格)過既人係呢度又好好受,貪好玩先周圍同人講英文?
唔通我真係冇目標黎呢度HEA自己唔洗讀有得畢業?

佢有不安時我都有我既難處,我家人都對我每個學期既成績有所期望,我都想可以用短D既時間轉到去UNIVERSITY繼續學野,但係唔係話書面上既成績見得人就算,英文講得唔好,一陣人地要INTERVIEW個陣講得唔好,人地唔收我都好大件事,每個人讀書都有佢既目的,作一個外國留學生我都有我既目標要達到先咁做,唔係真係話就佢就就到,而且我地講緊中文個陣,其他國籍既學生都唔敢埋黎,唔通我地又要中國人自己自成一角唔理其他人?唔通我地唔可以各世界宣示中國人係幾咁就得人咩?我而家都面臨成績有D唔好,一個B-,一個C+都隨時比人遣返既命運,我自己都唔係好過





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-4 12:29 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #45 tailoxxx 的帖子

我都明白,我要轉台某程度上唔係難事,只係比咁多錢,黎到呢度,其中一個重要目的係學好D英文將來有用,又有幾多人留學完返黎英文好好,如果唔係在學既時候學多D講多D,到畢左業出黎做野D英文仲係半桶水完全派唔上1場,試問作為一個正常人又點可以有面見阿爸阿媽,所有支持你既師長,長輩,我唔係話任何情況都用英文,只係話係學校範圍,學校活動個陣一兩令附近其他INTERNATIONAL STUDENT可以過黎講野(我地呢邊D人你一講中文佢地聽唔明唔知你講乜就真係有野想講都唔會埋黎,人地咁對你你自己都唔舒服),而且最緊要係KEEP到自己係講英文係順,就算GRAMMAR有問題,人地都可以聽得出係既意思,我自己明白職場同學習係兩回事,係用兩種態度去面對,所以我先想係有限既大學生生涯入面盡我所能學到幾多就幾多,一來出到黎做野會好有用,二來六對得住自己,家人同手上既證書,呢個係我個人睇法,我只係唔明點解佢第一日一坐埋黎就要講到講英文就唔好同佢地講野,唔通真係要全世界就你地你地唔就得人?

回 機動老鬼:

THX,會盡力而為但係而家要諗計搞掂英文先,而家真係比科英文搞到隨時畢唔到業要讀多個SEM T^T





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-4 12:37 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #41 Figuration 的帖子

多看電視,閱讀並跟natives接觸多點<<全部進行中.............


我既目標唔係要人讚而係想學到應該要學到既野,作為INTERNATIONAL STUDENT,本身洗錢勁過係香港唔知幾多倍,用左咁多資源唔有咁多學咁多好浪費,所以呢個問題真係.......外國人見你係個個國家講D野唔明就當你講你自己D話架啦,問題係學個陣有冇比心機學,有既,你已經盡左力係問心無愧

咁我未至於咁衰,人地街邊問我野用中文我梗係中文答,佢地唔係學生,唔識都好正常,就講三藩市都好多人住左好多年都唔識講英文,我只係認為係學校範圍個個都係學生,INTERNATIONAL仲要ESL唔拿拿聲搞掂D英文條路就會好難行,冇人會想有個SEM成個SEM得科英文讀,唔讀畢唔到業咁瘀皮架





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-4 12:43 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #49 FNG0202 的帖子

呢個係我其中一個目標,可以慳返成千上萬去讀其他好似歷史丫,心理學呢D唔讀又係畢唔到業既副修科





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-6 06:50 AM  資料  短消息  加為好友 
尋日有事成日都上唔到網

結果G都係自己坐埋黎,睇黎佢真係想上完堂之後都痴過黎,算,佢要講中文由佢,反正都係三,四個字=.="
而且今次多左個台灣黎既學生,佢有DEGREE但係想入MASTER,但係英文唔好就只好係度讀返好D英文再APPLY過,因為佢既意願我都會用英文同佢溝通跟著我發覺......自己既轉台能力都幾強=.="我指聽嘢

[ 本帖最後由 josephfreedom 於 2010-2-6 11:58 AM 編輯 ]





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2010-2-6 11:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #54 MSZsama 的帖子

有fmessege forum好介紹?
模型放假先開工,成個寒假只係打磨





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver