回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 咁大架車,好難噴呀
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-12-14 11:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
咁大架車,好難噴呀

噴左好多模型,人生第一次噴咁大架車,噴完隻手好似冇反應咁!

俾張相大家睇下大成點

細果架係1/24,大果架我都唔知係咩比例

同埋好似好難噴得平均同平滑,好多毛頭同塵癡左上去,有咩方法搞呢?


[ 本帖最後由 kobericky 於 2009-12-14 11:39 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-12-14 11:23 PM
IMG086.JPG (100.42 KB)
 




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-12-15 04:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-12-15 02:25 PM 發表

講真,小弟都係第一次見有咁大架呢款車。
十分同意係拋光拋到喊,支拋光膏好快玩完。淨拋光己經用n日…



QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-12-15 01:06 PM 發表
kobericky 兄玩1:10車????
期望中!!
嘩嘩嘩!!!
唔好講噴到手軟,要拋光都拋到喊!!!

我都唔知呢架係幾大,但呢架唔係模型,我有個朋友係日本訂返黎送俾人做聖誕禮物,其實係完成品黎既,原本係萍果綠,但車主果架係銀色,所以搵我幫佢轉做銀色車身。

仲要呢個星期起貨,都唔知趕唔趕到,哈哈!





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-12-16 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談


QUOTE:
原帖由 andykenny 於 2009-12-15 10:42 PM 發表
嘩,,,咁大部Sienta係邊到搵架????

好似話係日本訂返黎





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 01:26 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver