回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: HG_Kshatriya
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:06 AM  資料  短消息  加為好友 
HG_Kshatriya

係時間要交一交功課。而且,好死5死部遊戲機係近期跪低左...唉!
話說剎帝利係自從獨角獸後另一隻比較鍾意(口既)角色,夠霸氣!模型件數多但不算繁複,所以好快就可以完成,不過因為要等埋水貼,所以拖到而家至獻醜,但原來將四隻翼撐開都幾大,加上我又洞左個座比佢,可能要整番個膠箱至可以擺出黎,多謝觀看,請批評!
最後果張係影完之後覺得幾有feel,所以做左D效果,見笑!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
未來   2013-4-9 08:52 PM  讚好  +1   佳作
頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2009-11-17 10:34 AM 發表
刹帝利砌得好型,好有霸氣
我自己都買左,不過又未有時間砌,我個人覺得呢盒模型的浮游炮可以整得再好D,而家的話又要改一改個位先可以飛出來

多謝支持!的確呢部野幾有氣勢!我都覺D浮游炮弱左D,立體感同細緻位都係差少少,最5好就係個引擎冇左忽(咁設計為左用黎固定位置)所以若要做浮游炮飛出黎(口既)效果,個引擎要切走再補另一個實在有必要性,但一做要做廿四個就...

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 12:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cheershong 於 2009-11-17 10:37 AM 發表
    
正呀!!    

d 水貼係另外配嗎??

      

多謝支持!係呀!水貼係要另外再配,本來HG版基本上都冇貼紙跟。不過由於部份貼紙比較細,而我為左影佢全相所以冇乜近鏡,卒之D細小水貼就無辦法影到出黎。當初砌完時都考慮過要5要水貼,但因為呢部野體積較龐大,冇水貼好似有D齋,不過果四個數目字就係自己mask出黎嘅!而自己亦再加左些少其他水貼上去!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wancp 於 2009-11-17 11:50 AM 發表
仲未有空入e隻

而家果價比我買入時貴左少少,不過都仲可以接受,有機會又有時間米入左佢囉!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 01:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-11-17 11:54 AM 發表
正野黎丫

多謝支持!我都係睇完隻首辦至覺得佢靚!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 01:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-11-17 12:18 PM 發表
嘩! 好快手呀!

多謝支持!快手就絕對5係!試想當你返到屋企冇機打,咁5係對住部電視就係對住佢,日日如是,所以同快慢無關係囉!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 01:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mrdevil 於 2009-11-17 12:19 PM 發表
GOOD JOB!!

多謝支持!有你(口既)水貼至有佢今日(口既)效果!thx!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 01:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 firejoe20022002 於 2009-11-17 12:24 PM 發表

多謝支持!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 01:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2009-11-17 01:11 PM 發表
快手作.D陰影幾正!!

多謝支持!我仲以為深得滯添!好彩噴果晚冇落雨!又好彩果晚支噴筆冇失靈!梗好彩5駛噴到天光就噴完!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-11-17 01:12 PM 發表
不錯的霸氣作品,nice work ~

多謝支持!可能佢撐起四隻翼之後好牙位,所以至夠霸氣!希望笨大將來會出佢(口既)MG版!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2009-11-17 02:21 PM 發表
我覺得首辦O個隻的感覺霸氣得來又唔怕笨重,而家呢隻HG我又覺得個頭扁得滯,感覺怪怪地
我都係睇到好多C兄砌首辦先買左呢盒HG~~

我都係因為睇到隻首辦的至覺得佢靚, 不過同首辦比較佢真係輸蝕左好多, 細緻位嚴重不足. 但首辦我又5識set件, 洗件又嫌麻煩, 多重mask又怕困難 (但佢咁大件其實真係好抵玩) 糾纏左好耐結果都係選左模型...

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2009-11-17 03:37 PM 發表


天時地利人和,造就HGUC NZ666 係HKML首次出現

唔? 首次出現? 噢! 先做死士都5錯丫! (我未試過架)

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckwu 於 2009-11-17 08:10 PM 發表
師兄好勁~~
隻野砌到成隻首辨甘~~
你係得既!~
推~

多謝支持! 不過, 點解師兄你會睇到成隻首辦咁? 我點睇都係模型黎! 而且, 我覺得砌首辦同砌afv一樣咁難, 我就做5到...不過都多謝你抬舉!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2009-11-17 08:57 PM 發表
唔錯嘅作品```陰影做得好好```

多謝支持! 唔陰? 影真係噴得好? 5好讚我啦, 我會鬆毛鬆翼架...

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-18 07:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tojoelee 於 2009-11-17 11:17 PM 發表
唔錯,其實小弟都係砌緊 666。第時有機會請指教下。
師兄既作品,陰影表達得恰到好處。666屬於重型MS, 係應該要粗線條先好睇。
水貼配合得恰到好處,屬上級既作品。

多謝支持!指教就5好咁講啦,大家參詳一下好似好D!水貼就真係有需要,因為咁大隻若果冇水貼似乎真係好寡,亦由於佢幾大隻,所以一D細水貼會比較5顯眼,所以師兄第日都應該簾D大張小小(口既)水貼會好D!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-18 07:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 味吉洋彪 於 2009-11-18 12:53 AM 發表
good

多謝支持!嘩!好耐冇見呀味吉兄!噫?原來咁就兩三年...噢!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-18 07:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kbata 於 2009-11-18 01:31 AM 發表
很有煞气~
模型不需改,都那么好看~
再加上lz阴影的功夫,这只kshatriya太正了!!!

很想入,可是又怕太大占位子~

多謝支持!佢比普通一隻HG真係大得多,最弊就係一定要撐開D翼至叫做有D煞氣,若果係收納型態雖然會冇咁牙咋,但就好似醜婦不用見家翁咁,似乎5係幾好!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 04:54 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver