回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 各位好,在下高達新新手一名,請多多指教
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-15 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
各位好,在下高達新新手一名,請多多指教

新手一名,請咁多位多多幫助^^

第一問:請問高達上色基本要求/裝備係咩?????  (細細個玩高達貼貼紙only=W=)

PS  資金有限,唔該提供一d較經濟的裝備

早排睇到一d噴槍要成千$$,心諗玩高達都要用咁多$$ Orz

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-17 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2009-11-16 06:17 AM 發表
係上色之前練左清水口,補夾口,打磨D工序先,唔想一開始就用到噴筆,就手油住先啦,手油都可以好正,功多藝熟.
我都手油左2年先買噴筆,手油其間就睇下自己係唔係真係咁熱愛模型.之後再考慮買噴筆個D裝備啦.
手油主 ...

=0=咁多term的@@

可唔可以詳細少少解釋下

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 
我想問,用一d叫做 gundam marker 的筆上色ok唔ok??

唔該俾d意見plz^^

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-11-19 07:25 PM 發表

嗯.......唔多好....

點解唔多好呢???

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-11-19 09:08 PM 發表

上得太簡單

好難上大範圍

不過可以試下

即係,細少野用gundom marker上都ok??

因為我第一隻想整英格倫,黑白色為主,我見素組d色都齊咁滯/ \

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-21 05:12 PM  資料  短消息  加為好友 
又要問野啦^^

各位,我有個fd,都鐘意玩模型,佢話上色用噴罐

1我想問新手用噴罐好唔好??
2噴罐係咪就咁買返來就用得,使唔使再自己開用天拿開??

3好似好多噴罐噴出來的色都有光澤(私家車表面反光果種)
  想問高達好似用無光澤會好dwoo,但點先可以整到個噴罐隻有光澤色變做無光澤呢???

4手油好似好難,好易油到一條條/ \用噴罐係咪會易d???
  噴的力度係噴果下一直到完果下的力度係咪要一樣???

5不過一d細小部位一噴就會噴埋旁邊其他唔該噴的部位點算???呢d細小部位要點上色????
  上網睇人用一d  黃色貼紙cover住一d唔想噴中的部位,果 D又咩來的???



o......打打下問左咁多問題/ \唔該請指教

[ 本帖最後由 harryeric 於 2009-11-21 06:26 PM 編輯 ]

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-21 07:26 PM  資料  短消息  加為好友 
我發現,我以家用得最多的係打磨,通常d唔平滑的地方都係一d凸起的地方

但我仲搵唔到一d需要補土的地方(凹or缺陷位)/ \係咪有時砌完一隻MG都會唔太需要用補土架???

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-21 08:02 PM  資料  短消息  加為好友 
無呀,我都係跟住樓上d師兄俾的教學web跟住做炸

話有缺陷地方就要補土,先打磨,補土,乾左之後再打磨

但以家我整緊的(英格倫)好似無咩缺陷位/ \""

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-21 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-11-21 09:37 PM 發表

係...

o......原來係咁,等我仲以為下下要補士,補死人咩/ \

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:19 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver