回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新手砌女~銀河妖精-雪露 10/12 Update 新相
kongjjj
二等兵
Rank: 1
~小雄~


UID 16929
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-15
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-11-14 08:08 PM  資料  短消息  加為好友 
新手砌女~銀河妖精-雪露 10/12 Update 新相

第三次做人形既手辦,之前兩隻完全唔見得光...
e隻噴完d陰影好似冇噴咁...
對眼攪左兩個鐘
睇完傷眼莫怪....
10/12 噴咗消光,攪攪對眼,仲有穿番隻手指入條吊帶度









======================old==========================








[ 本帖最後由 kongjjj 於 2009-12-10 05:20 PM 編輯 ]

頂部
kongjjj
二等兵
Rank: 1
~小雄~


UID 16929
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-15
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-11-15 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2009-11-15 11:17 PM 發表
好索呀!!!   
不過好似令左少少, 加 d 消光好似好 d~

我都想噴消光攪攪佢,無奈e兩日濕度都幾高下所以放棄左

頂部
kongjjj
二等兵
Rank: 1
~小雄~


UID 16929
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-15
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-11-16 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2009-11-16 07:32 AM 發表
唔錯wor~
加油整多幾隻啦~
畫眼畫兩個鐘都差唔多啦~ 我畫得仲耐......
係全件半消光嗎?
膚色, 短褲, 裹胸布(?) 噴返啞色好d
唔好咁心急, 等天氣好d 噴埋佢先post 上黎仲好啦~
(雖然我落雨天都會噴消光, 但 ...

我全件件都係用光澤油噴,成隻野分咗兩日噴,
第二日可能潮濕關係(兩個水隔噴完都有2/3水),
對靴噴完都變左啞色,肉色噴完又唔[令]... 係d頭髮好似噴厚咗

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver