回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 高達30週年無國界小隊 --搵三笑ver.
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 
高達30週年無國界小隊 --搵三笑ver.

,我先係包底劣作,九成完成度,果一成有時間先至再攪了

[ 本帖最後由 搵老襯 於 2009-11-9 02:02 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:09 AM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 搵老襯 的帖子




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:11 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 搵老襯 的帖子




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 08:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-11-9 01:43 AM 發表
色靚呀師兄

thx!不過乾淨左d囉!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 08:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dilaton 於 2009-11-9 02:11 AM 發表
九成功力都夠照啦,俾位人哋企下好!

地理兄太睇得起我了,九成完成度不等如九成功力呢!你果隻就真係照晒,好鬼正!好想老凹左佢





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 08:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-11-9 02:21 AM 發表
超可動wor ~~~等你十成完成品

(好多隻,有排頂....)

其實只係bandai隻30本身既可動已出得唔錯姐!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 08:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Oo小影oO 於 2009-11-9 08:05 AM 發表
紫色ge高達 感覺好奇妙   關節做得好正

只係濕頭哥跟左johnduke兄方法去改,其他關節冇乜大改過!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-11-9 09:12 AM 發表
上色好靚~

thx,你都好靚!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-11-9 12:11 PM 發表
好帖!!!!

thx!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 12:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 darius666 於 2009-11-9 12:13 PM 發表
當日好想睇你同島主對戰~

島主兄係世外高人,小弟甘拜下風!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Uncle_Kent 於 2009-11-9 12:41 PM 發表
呢隻又係正到爆的說!

thx!你隻何常唔係正爆,令我非常之心動既作品呢





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2009-11-9 12:47 PM 發表
可動...大C...要留名看你同島主之戰.....好鬼期待!!

冇呀!琴日都冇同過其他作品合照過,只好留番你同島主兄之戰啦





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2009-11-9 01:27 PM 發表
有咁鬼正睇,俾你搵老襯都抵啦

係咪比我搵乜老襯都得先?





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-11-9 02:32 PM 發表
這個配色比預期更正

Thx龍兄!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-11-9 03:08 PM 發表
搵老襯兄既手功 我諗都唔洗點講,效果好正,改動,用色,間色既效果特別,有構思,正 !! ~

不過最後 我諗諗下都同意你所講,有可能上埋陰影可減低刻線同細節既明顯度,效果可能更完美 ~ :em3 ...

Thx!不要太客氣呢!
白位冇噴陰影真係一個錯的決定,亦係自己懶,想做少d所致!算了明天會更好的





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 05:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam@jkl 於 2009-11-9 04:53 PM 發表
我只講一句:「件件精品! 好Q High呀!」

辛苦晒你了





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-11-9 04:55 PM 發表

人靚定模型靚先~

你話呢?
繄係人同模型兩樣都咁靚啦





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 05:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 刀鋒冷 於 2009-11-9 05:01 PM 發表
師兄砌得好正呀!!!!
如果車區d人有你地咁團結就好喇...

Thanks!
你都黎一齊砌1:144高達啦!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ball_kei 於 2009-11-9 07:29 PM 發表


搵兄下次聚會100%完成度再出戰過啦, 等睇你兩個"華山論劍"o架!!
話時話, 如果你地係論劍的話, 不如賣飛, 我收最飛錢先

波兄不要講笑啦





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver