回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 波凱村1星緊急任務-狩獵白速龍王
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-11-4 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
波凱村1星緊急任務-狩獵白速龍王

好抵玩的扭蛋 遇上兵人塗裝新手 用黎做白老鼠就最好不過
雖然係單色蛋 不過造型絕對值回蛋價

[ 本帖最後由 Joker-政 於 2009-11-4 10:43 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-11-4 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
場景其實係一個透明盒仔之內 因為12月仲有第二集出 所以之後仲算做其他場景...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-11-5 08:08 AM  資料  短消息  加為好友 
謝過回覆

QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-11-4 11:19 PM 發表
上色唔錯,
係個場景可以加d雪

隻貓最大作用係出黎比人打架

全個場景都用左好幼的砂鋪面再噴白色 已經係小弟認知又識用的物料中最似的
我盡左力架啦

頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-11-5 02:43 PM  資料  短消息  加為好友 
這套蛋香港有代理 所以好多扭蛋場和7仔門外都有得扭 無話特別係邊到先有得扭
可能無為意張機頭紙 等小弟今晚放工找找張圖上載上來
至於小弟這套就在旺角紹慢某小店一整套買 四份之三舊水11隻~

[ 本帖最後由 Joker-政 於 2009-11-5 06:25 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-11-6 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2009-11-6 12:33 PM 發表
正呀!!! 俾你先完成咗個貓貓添, 仲要咁靚 ! 個地台又正, 做埋情境, 冰夠你玩......

依套旦感覺上好軟, 想請問樓主會唔會好易甩色呢?

個個都鍾意隻貓多過怪獸 代表capcom得逞了嗎

做滲線時試過抹甩
而因為小弟覺得噴灰很乾脆 而直接上油反而靠著油的膠質成了薄膜可能仲更穩陣
所以小弟選擇直接上色 而第一層色其實是很多天拿水很少顏料 用來蝕一層底落粒膠到 感覺上好似又穩陣D (其實都唔知係咪純心理作用 )
相信無天拿的情況下 小小屈曲的話 顏料仍有若干依附力及彈性
不過時間一耐顏料被風乾變脆了就唔敢包 ~

[ 本帖最後由 Joker-政 於 2009-11-6 12:52 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:19 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver