回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我的寵物!
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-29 12:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我的寵物!

我同我女朋友嘅狗狗,兩只都係叫happy



查看積分策略說明
附件
2009-9-29 12:19 AM
6375_140651543241_821398241_3431553_2798772_n.jpg (47.29 KB)
 
2009-9-29 12:19 AM
6375_140651613241_821398241_3431564_3450024_n.jpg (41.43 KB)
 
2009-9-29 12:19 AM
6375_140651548241_821398241_3431554_159606_n.jpg (38.66 KB)
 




我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-29 04:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zedekiah 於 2009-9-29 04:05 PM 發表
隻金毛咁細隻,係咪未大定呢?

大定左咖啦!





我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-30 02:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-9-29 01:45 PM 發表
佢地好 friend 咁喎,你重養得佢地好靚,

我本來都想養狗,不過自己冇時間打理,加上老細中意貓,所以改左養貓,都係兩隻,

不過家陣由我老細主理,寄養係外家 ~

養狗有苦有樂啦!





我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-30 03:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 初少 於 2009-9-29 01:32 AM 發表
第一張相好正呀

我最喜歡第一張相





我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-30 03:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hangsangbank 於 2009-9-29 09:12 AM 發表
咁friend, 真係好狗!

佢地狗到不得了呀





我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-30 03:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-9-29 01:32 PM 發表
兩隻都叫 happy ? 咪好混亂lor ~ 佢地

第一張好似講緊 : 我depp硬妳....

係"細路!你邊度咖?





我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-30 03:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2009-9-29 08:34 PM 發表
第一張相,隻史立莎個眼神,好含情默默咁! ...

係驚只金毛多啲.!





我的征途是星之大海.
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-9-30 03:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 未來 於 2009-9-29 09:05 PM 發表
養狗真係好好玩架

如果比心機養, 係好有樂趣咖! 不過要忍受好多野!
咬爛傢俱啦. 清理排泄物啦.還要用時間陪佢地玩.





我的征途是星之大海.
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver