回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: PG Astray入手
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-8 09:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
PG Astray入手

好耐無上來啦.

之前幾個月忙搬屋, 跟住玩左一陣入門的音響, 又玩下電腦的水冷, 一直無時間砌野.  加上架生都收埋晒啦, 連PG出都無入手.  作為一個PG fans真係失禮.

今日終於搵到"紅髮", 見隻PG astray只係999, 算啦, 買左先啦.  不過我都吾知幾時先開工.

吾好講咁多, 俾大家睇睇小弟的新居先.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-8 09:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我塊板係搵師傅入牆釘整, 吾會"林"落來.





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-9 12:33 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-9-8 10:13 PM 發表
太誇啦....好似 漫畫鋪頭咁...
你太有錢.....

我估我大你吾小.....可能double都有.  漫畫, 模型, 用吾到你幾多錢.  人地玩隻錶都2萬銀啦.  吾好成日咁講野, 積極d去發展自己啦.

QUOTE:
原帖由 nicholasum 於 2009-9-9 12:21 AM 發表
咁你d漫畫點拎同埋點清潔?
唔通拎本書要擔梯?

真係要擔梯...不過放係上面都好小睇啦.  一個星期掃下塵, 變黃在所難免啦.

QUOTE:
原帖由 110066 於 2009-9-9 01:37 AM 發表
我反宜想知道你個電腦的水冷係點~~
可以影張相比我睇下嗎~~
我都對電腦水冷有興趣~~
thx~~

吾post 相啦, 呢度係模型group, 你可以自己去睇下啦.
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-9-9 01:54 AM 發表
樓主PG模型成品好靚~果然係PG模型發燒友~唔知黎緊果隻新00PG高達會唔會係樓主櫃中成員之一呢

過獎啦.  同呢度各位師兄比, 真係不入流啦.  由第一隻PG開始, 我已經隻隻買.  因為PG真係做小好多野, 分件好好.  同埋以前細個, 吾噴油, PG的膠係靚d.  新的PG當然會買, 不過會等下, 等第2水, 減下價先.  真心個句, 每一隻PG對我來講都有好多回憶.  我會諗起當日砌個時的情景.

QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-9-9 09:28 AM 發表
想問O下樓主,個柜係咪訂做O既掛牆柜O黎O架? 幾多錢呢?  唔該晒!

係新屋裝修搞埋.  上門整.





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-9 01:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-9-9 01:18 PM 發表
d PG 好齊喎,果然係 PG 粉絲 ! ~

同款吾同色吾計的話, 我應該齊晒.  吾同色無的話, 應該係差MK-II titan, strike rouge粉紅.

而家屋企未砌的PG有
1.  RX-78 (之前隻無上色)
2.  綠渣(之前隻無上色)
3.  Z (之前隻無上色)
4.  Wing (諗住整白色)
5.  Strike (諗住整白色)
6.  GP01 (諗住整宇宙型)
7.  老虎(HY2M)

其實除左MK-II之外, 都應該有多盒.  買個時諗住點整點整, 最後都無開工......個人來講, 好鐘意MK-II, 不過未預到平到令我想入番盒.





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-9 02:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-9-9 02:00 PM 發表


利害 !! PG 砌一隻都好甘,慢慢砌啦手足 !! ~

不過個人覺得,現時黎講 PG 出得最靚都係 Strike (砌過一隻),其次係 MK II 同 RX-78 ~

同意, 我個人最鐘意strike.  竟然將一隻我吾鐘意的strike搞到咁型.  MK-II對當時吾油的我真係一個佳音.  所有外甲水口係隱藏式.  RX-78的外型比例好好, 好過而家MG 2.0.  不過其實... 我隻隻PG都好鐘意.     如果想玩有吾介意補水口, strike freedom比例都好好架.

同大家吹下吹下, 真係手痕想砌野, 不過要砌書卓要清場.....因為而家放龍珠個位係本來想放噴油箱的.

QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2009-9-9 03:13 PM 發表
睇咁耐都唔見隻astray芳踪,真係好『迷惘』
隻MK-II早幾年(06?)黃埔皮脆賣過5舊幾,間嘢耐唔中都有平嘢執,多D留意呢度D師兄報料

吾好『迷惘』, 尋日先買, 無番幾年點完成啊?  我個人吾鐘意迷惘, 不過係PG...算啦, Bandai你肯出, 我肯買!!!只望有一日有0080的PG再出!!!





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-13 08:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
今日搵個下HKML, 發現吾係咁多PG Astray的成品, 吾通大家同我一樣, 買完吾砌?

邊位ching有好site, 可以通知聲wor.





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-10-20 12:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LANCER2002 於 2009-10-6 04:52 PM 發表

呢個睇下.
http://tw.myblog.yahoo.com/wineh ... =9244&next=9061

果然係好野來wor.





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:23 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver