回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: miniature 喪屍龍
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-12 01:12 AM  資料  短消息  加為好友 
miniature 喪屍龍

巢番d多年前既舊相出來睇下,砌過呢件。呢件已經吾係到了,送左比人。
Warhammer Undead系列Zombie Dragon,金屬手辨,英國製。
製作時原來的骷髏騎士換左上半身,頭頂換了bretonnia的頭飾,支旗是手繪後再photo copy。石頭用紙黏土做成,再加上草粉。
大約用了3個月時間完成。Thank you for watching!
























http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-14 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2009-8-12 10:48 PM 發表
油得好靚喎!



QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2009-8-13 08:43 AM 發表
正呀!!!

d 甲同 d 肉色對比好大, 如果 d 爛肉濕 d 可能重有 feel~



QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-8-13 12:04 PM 發表
油得好好 ! ~



QUOTE:
原帖由 Killick 於 2009-8-13 12:19 PM 發表
very good!!

多謝各C hing的意見和支持。m(_ _)m





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-16 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 The-Old 的帖子
謝謝,原來c hing都係同好 。其實chaos軍小弟全部都好鐘意。全隻金屬都吾係太貴,小弟多數上網買會平d。
回復 #8  赤目司令的帖子
謝謝c hing賞識 ,undead系列努力中。

[ 本帖最後由 spacemarine 於 2009-8-17 01:31 AM 編輯 ]





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
spacemarine
二等兵
Rank: 1
星際戰士


UID 33274
精華 1
積分 7
帖子 78
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-20 11:38 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 Keath 的帖子

砌warhammer砌左十幾年,真係好鐘意砌,多謝支持。另外很抱歉,小弟無幫人買模型的,若有興趣請上"衣悲"找找。Thanks





http://hk.myblog.yahoo.com/spacemarine-alpha/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:22 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver