回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 光油問題
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-7 09:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
光油問題

我想問光油你地係咪買呢一隻?



我噴左我架車 好似都唔係咁反光咁....

係唔係關我架車本身隻色噴左消光黑色既關係?

同如果要噴 有咩技巧?要上幾多層先係最好

因為我噴1架車 差唔多用哂成支

[ 本帖最後由 一Sword_Dance一 於 2009-8-7 10:02 AM 編輯 ]

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-8 08:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-7 10:16 AM 發表
如果想令,底色當然要光澤啦
而家再噴光油都未必咁理想.
噴幾層後又要等個幾禮拜開始拋光

點樣拋光0.0我打算噴光油就係咁樣算..

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-8 07:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
呢架


頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-9 07:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 神鬥士-Sky 於 2009-8-9 12:31 AM 發表

我諗係噴左光油  因為我都試過 . . .
其實尼 d 透明件唔會變黃 ga 可 ?
我之前驚擺得耐  會變黃  先諗住噴光油保護

呢架車係我砌完直噴 所以連透明件一齊噴

經過呢次 下次砌車噴會分開

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-9 07:25 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-8-8 10:16 AM 發表

如果你噴左消光黑再上光油係無光黑上光油咁令嫁
最好就係噴光黑之後就磨滑個黑色油
之後上光油
拋光係要等光油乾左之後用砂紙磨平晒光油既橙皮紋
之後再用打磨膏去做拋光
光油大約要等2個星期以上先乾得 ...

但係你話用沙紙磨平哂【橙皮紋】 但係我唔見有既..

係唔係要等兩個星期先會出黎D紋 因為我見D光油 1日就乾左咁

同如果我架車要打磨 有水印紙係到 我怕會磨爛左張水印

唔磨直拋得唔得架? 支拋光可以係邊到買0.0

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-8-10 12:01 AM 發表

1日就乾???
咁我估我可以一次過砌好多部車LU
你覺得佢乾只係表面
入面未乾晒
你依家就磨佢同埋做拋光係會有效果出到黎
但佢一路繼續乾既時候
橙皮紋就會出番黎
但係你之前磨薄左
到時再 ...

好好好....唔該哂0.0

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-9 01:24 PM 發表


而家就咁睇好沙,仲要捽

光油要有一定厚度,至唔怕整爛水貼

透明件只要唔係cast,都唔使驚變黃

點樣睇佢係唔係Cast 透明件?

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Devil 於 2009-8-10 12:48 AM 發表
但係你呢家乜都黐好晒
要拋光難度好高
由其是左右後鏡同尾翼位置
小心小心

點解咁講既0.0 如果唔小心會點架= =....好怕

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mgunchiu 於 2009-8-9 04:11 PM 發表
不如睇吓人地點做先啦....
http://www.youtube.com/watch?v=P7VrmNM9A9Y&feature=related

0.0好神...佢噴畢地叫我地唔好來回噴...

但係我岩岩就來回噴左囧...

岩岩見到佢有隻水印軟化劑 是什麼來的@o@

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:12 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-10 11:14 AM 發表

一下捽唔靚,一下整斷左

了解!!!!我會小心架啦

唔該哂>"<

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-12 06:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
無人答我既

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 01:19 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver