回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 新手劣作~wing gundam zero custom~
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-1 05:14 PM  資料  短消息  加為好友 
新手劣作~wing gundam zero custom~

本人第二次整sd gundam!有好多地方都係做得唔好/.\"
可能有傷眼的地方,如傷眼的地方唔好罵我!!!
手機相有d濛,希望唔好怪我=口=
唔講咁多..~!










多謝觀看~~!

頂部
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-1 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 kayk 的帖子

因為本人唔識滲線,所以都係用gundam marker!
我係用淺藍色架!不過唔知點解出左來個感覺深好多!可能塗得太厚!
綠色我係用左閃粉glue..所以係深d!
下次希望好d!thx!

頂部
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-1 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 lam74823 的帖子

thx!
其實我只有白色同粉紅色係用噴鑵,之外其他都係手塗!
所以有筆紋唔出奇..hehe!

頂部
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-1 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 土地公公 的帖子

thx ar !!!!

頂部
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-1 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 小文天 的帖子

我係用marker畫線!!!
其實偷膠係咩?我唔係好識..../.\"
我會努力的...thx u!

頂部
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-1 08:03 PM 發表
幾好,好特別既作品~

多謝......

頂部
dennisk
二等兵
Rank: 1


UID 34051
精華 0
積分 3
帖子 86
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2009-8-3 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JOR 於 2009-8-3 06:33 PM 發表
覺得D 線如果幼D 淺色D 效果會靚好多~~~~

加油努力~~~~~~

原本我諗住用灰色 gundam marker...不過唔記得放左係邊,
所以都係用返黑色!
thx...我會努力!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 11:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver