回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 民建聯成功爭取北極有企鵝 @ 左右紅藍綠
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-6-9 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 
民建聯成功爭取北極有企鵝 @ 左右紅藍綠






頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-6-9 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 
比我就會講"人少冰多"了...





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-6-9 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ocean 於 2009-6-9 11:46 PM 發表
港台巳經剪走左網上版本 "企鵝多" 句野lu
真係做其他野又唔見佢地咁快手

有冇刪剪版睇??
更係有人比壓力啦....好在有youtube...





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-6-10 02:03 PM  資料  短消息  加為好友 
民建聯 北極有企鵝論 被推到上報
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... d=45&coln_id=20


轉文:
民建聯要惡補英文,已經係香港人共識,原來佢?地理常識都十分驚人。被譽為黨內新星、剛當選副主席?律師張國鈞,噚日擔任港台節目《左右紅藍綠》嘉賓講氣候暖化問題,一出鏡就講:「一直以?北極都係一個非常之寧靜,人少企鵝多?地方……。」
佢講?兩句,唔少觀眾已經笑?出?,事關好多人都知,北極有熊而冇企鵝,南極先至有企鵝,兩種動物只會在聖誕卡或動物園先有機會同場出現,張副主席指北極企鵝多,擺明搞 gag?。

港台網版已刪「企鵝多」
節目噚日下午 1點幾鐘出街後,瞬即有人將片段上網,網友睇完「北極企鵝多」偉論後無不笑到反肚,大家以為民建聯政治上顛倒是非、六四史實黑白不分?,原來連南北都亂晒龍。有人話民建聯成功爭取企鵝北極居留權,應該盡快掛街板邀功,同時舉辦北極企鵝觀光團,由張副主席帶街坊去開?眼界。
不過大家報團前,最好聽?曾多次到兩極探險?攀山專家鍾健民意見,「我去過北極兩次,南極三次,真係冇試過?北極見到企鵝。」佢知道張副主席話北極有企鵝後都不禁失笑,「如果有人擺隻企鵝去北極,唔排除企鵝可以?北極生存?。」
何解北極冇企鵝,科學家估計可能同物種遷移或其他環境因素有關。鍾健民指香港人可以?海洋公園一次過睇晒企鵝、熊貓、中華鱘等各地動物,誤以為北極都咁熱鬧亦唔出奇,張國鈞常識不足無傷大雅,「多?人講環保問題始終係好事。」
除?指北極有企鵝,張國鈞?節目中話加拿大擬於「北極點以南」設陸軍訓練基地亦令人𢱑頭,好多人想佢指出邊處係北極點以南;八方翻查資料,估計佢應該係想講加拿大總理到北極圈以南視察時,表示想在北極設基地,張國鈞亂點一通,差之毫釐,豈只千里?
張國鈞獨到見解可以出街,八方相信係因為台長麒叔噚日唔得閒先睇片,俾潛伏?反動派有機可乘「陰」到民建聯,網上版已刪除「企鵝多」三個字,好彩可以 YouTube重溫,南北極可以倒轉,「竄改」歷史唔
得呀!

[ 本帖最後由 明天 於 2009-6-10 02:34 PM 編輯 ]





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:27 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver