回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 第2次參加網聚小感 >V< ~
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-5-31 08:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談
第2次參加網聚小感 >V< ~

今天好開心,可以看到禁多好靚既作品呀~~ 不論是車車、高達、人物、軍用的 >V<

很記得小雲個頭上有寶石 @o@ 好閃~~  飛機上噴了一個女人上去還有老虎的紋 ~~  浮了中空中的模型~~~ 等等


上色真係好靚同好真~~果然利害~~



還好多謝有大大教我怎麼上色同令車車更"令"的意見~ 感謝~

雖然都有聽到有大大說我的車車不好的地方 ><"...不過我覺得我好滿意的了~~ 都是第一次全部車自己用噴槍而已!!

都感謝同我部車車影相的大大看見你們post上來很開心~~ 我會save起來的 >3<

各大大要努力呀 希望可以再看見你們出色的作品 ya~

[ 本帖最後由 星夜魔女 於 2009-5-31 09:00 PM 編輯 ]





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-5-31 08:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-5-31 09:06 PM 發表
飛機上噴了一個女人上去還有老虎的紋

那是水貼

唷!!!!!!!!!!!!!!!!

是的嗎....我還覺得是自己設計的><".... <--不了解飛機

以為你們都是砌同一型號的...><





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-5-31 08:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2009-5-31 09:09 PM 發表

本来今日我都打算同个细仔一齐去玩下....点知我两个都"咳"到无命....
希望快D有下一次啦.....

唷 可惜唷 快d睇醫生唷

快d好 >V<





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-5-31 09:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-5-31 09:12 PM 發表
大家的作品非常精彩
下次參加好了[到時有作品完成了的話XD]

會帶什麼作品呀?





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-5-31 09:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-5-31 09:13 PM 發表

係同一型號, 全都係f-16, 不過就唔同既花或者國家

唷...

原來係禁...老師

唔同國家會唔同色嗎?? @@





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 08:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-5-31 10:13 PM 發表

當然啦, 仲有唔同既塗鴉

點睇呢?? 有沒有新手介紹呀? ><

有說什麼色什麼花是什麼國家嗎??

我見有d有迷彩的 @o@





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 08:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-31 10:16 PM 發表
我都想今日黎架........
但昨日怒砌都趕唔切完成
又唔想兩手空空咁去......唯有留待下次

下次都來架呀~~

好多人呀 度度都係有人

幸好都有坐位坐下~ 呵呵~~





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 08:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-5-31 10:54 PM 發表
今次見識好多呀!!下次都一定要參加!!

星夜魔女 :架Fairlady砌得好好呀 其實你第一次用噴槍已經噴得非常之好 只係未拋光,,我相信你下架拋埋光會好好多,,加油



QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2009-5-31 10:48 PM 發表
你的車做得不錯

多謝你們呀~~~

我都多多努力的~~

不過還沒有心水的車車想砌...我估......都有排等了 x_X....





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 09:00 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-5-31 11:52 PM 發表
一個女仔砌到呢程度已經好好,咁當然有好多進步空間~
慢慢黎啦,唔洗急~



QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2009-5-31 11:50 PM 發表
今日一睹星夜魔女真面目,實在歎為觀止ar

歎為觀止....!?  (......><" 嚇親? ((打擊)) )

謝謝小杰你呀 你同我聊天及交流好開心~~

我x光果到要再學習 >< 問了你們很多問題~ 謝謝你們的解答

希望找到想砌的車車會做得更好 yaya ~~





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 09:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2009-6-1 12:54 AM 發表

一早錯左la



QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-6-1 12:24 AM 發表


咁我係唔係做錯左決定?

唔會唔會~~~

你是逃過了一劫 !!!

哈哈~~





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 09:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2009-6-1 02:18 AM 發表

= = 依 D 叫"樂於助人"

p.s 正話搵唔返 EX-S 隻腳 , 以為又唔見左 , 黑過墨豆 ....
好彩原來只係細佬收埋左 .... 真係嚇鬼死我... = =



QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2009-6-1 01:18 AM 發表
唔唔...好似係教佢噴油個個.......鬼叫我正面睇住佢地....唉!!



QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2009-6-1 01:03 AM 發表

你咪亂講 = _ =
佢鬼知我係邊個 =_=
忘記我吧 = _ =

唷!!!!!!!!!! gtr你係好好高又好好瘦果個???





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 09:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-6-1 04:09 AM 發表

有進步空間唔係問題,最緊要肯砌就得嫁啦

我同天王、千影、禮傑打到四點
不過總括黎講,今日真係玩得好開心,亦都好榮幸見到魔女姐既出現
期待下次版聚既來臨:em95 ...

我係旺角見到有部 黃色既好似甲蟲車的 不過係開"風"車

我都有d興趣不過好似好難禁 wo......

入面都唔知點上色得好同坐位點攪好...

各大大有沒有資料可比我學習下呀? ><





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 09:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-1 09:42 AM 發表




係!!!!!
仲要係打波放飛機果一個(講笑)



QUOTE:
原帖由 Mikusen 於 2009-6-1 09:39 AM 發表


係喎, 無見 GTR 兄都 兩年 lu, 你高左好多呀
不過, 記住下次帶架 F430 成品黎先得架

WOW 原來就係gtr大大~~~

解答左我好多問題呀~~ 十分感激!!

哈哈 好高 差不多要望住個天花 哈哈~~~





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 10:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-6-1 10:10 AM 發表


講度咁..... 睇來魔女姐姐需要好好指導下喎~~~



QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-6-1 09:56 AM 發表


初玩車能夠跟足instruction上色就已經好好喇,而家o既你其實無需要咩資料的。

你首要任務係搞掂個殼先,黃色車對你黎講會有難度,尋日睇你部Z都幾多問題,拋唔拋光都係其次,我覺得你係未識得用支噴筆。 ...

嗯 多多練習~~

再看看有沒有什麼想砌才去想

太多東西想做 沒什麼時間 ><"..

希望找到第4部車車 第2次練習噴槍......





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 10:10 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-6-1 10:22 AM 發表

七月星星出部新Fairlady bor~買唔買???

係咩!? @O@

什麼樣子的??





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 10:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-6-1 10:45 AM 發表


唔敢埋去啦,你知我唔收口,可能會對魔女姐好大打擊,雖然心入面係支持的,但我又唔想講d奉承o既說話俾左一個假像佢.....(上次我地車聚仲記得嗎?你聽說都嚇親先算啦....)

對我來說是很好的了 100分 ya >v<





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 01:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-6-1 12:00 PM 發表


咁樣dull 口dull面, 的確係見者傷心, 聞者流淚.......
不過俾著係我, 我都唔知可以講咩.....「下架好d」吧喇.......

其實砌模型真係好個人, 就算大家夾夾埋埋formulate到一個好perfect, 好ultim ...

唷 Q_Q....感動...

我會慢慢來努~力的....

謝謝你.........





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 01:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-6-1 11:46 AM 發表


其實砌模型自己開心就ok,有唔明白可以提出黎o既,大家都會幫你,只係我因為自己心直口快,好怕hurt倒人,上次車聚時同某初玩車o既朋友解釋時可能講得太直,我自己講完唔覺得有咩野,但joey聽說講番俾我聽話 ...

其實當天特然聽到說我部車太多...不好的地方時!?

我心停了一停..



只好回應: 我很用心砌的了..





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-6-1 11:37 AM 發表
例如有個女人果架冇記錯係捷克,啡色迷彩就好似係以色列,有錯指正

很利害呀~~

學識好多野~~ >V<

我都聽說過好像國家用鷹等的東西

不過學識唔係好多 ><"...





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 偉仔 於 2009-6-1 12:03 PM 發表
我作天見過你架實物啦你都要努力呀. 你跟住下次砌咩呀

之前的post說了想砌黃色的甲蟲車

不過....好像說難...所以有點放棄....q_q





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver