回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 自制打飛機 game行過就來玩下啦...
張國榮
少尉
Rank: 3Rank: 3
愛は秋に深 ...


UID 15593
精華 0
積分 9
帖子 608
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-14
狀態 離線
發表於 2009-4-29 06:27 PM  資料  短消息  加為好友 
自制打飛機 game行過就來玩下啦...

LINK

TEST mode
真係估唔到自己可以寫出game來...

ver1.0......超爛

[ 本帖最後由 張國榮 於 2009-4-29 07:03 PM 編輯 ]





最愛李麗珍@@!
頂部
張國榮
少尉
Rank: 3Rank: 3
愛は秋に深 ...


UID 15593
精華 0
積分 9
帖子 608
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-14
狀態 離線
發表於 2009-4-30 09:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 killer_yip 於 2009-4-29 07:22 PM 發表
我都識過整...ezone有教過點整....我拎o既係wing zero...要打的係利奧=-=

E家ezone重有無 教 架可唔可以比條link我!!?

其實e家我都係抄d鬼老網不過好簡單
自己加左好多野落去至有得玩!!





最愛李麗珍@@!
頂部
張國榮
少尉
Rank: 3Rank: 3
愛は秋に深 ...


UID 15593
精華 0
積分 9
帖子 608
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-14
狀態 離線
發表於 2009-4-30 09:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-4-29 08:37 PM 發表
好野~自己既game 玩落都唔同好野

自己玩落都覺得關搞野不過無大老打 無得過關
又無爆炸畫面~_~!d敵人只上下上下咁飛....要改進下





最愛李麗珍@@!
頂部
張國榮
少尉
Rank: 3Rank: 3
愛は秋に深 ...


UID 15593
精華 0
積分 9
帖子 608
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-14
狀態 離線
發表於 2009-4-30 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2009-4-30 12:47 PM 發表
我覺得似係打啤梨 .

未做起呀  其實我想打草泥馬架
重可以選擇唔同飛機架未得閒 呀





最愛李麗珍@@!
頂部
張國榮
少尉
Rank: 3Rank: 3
愛は秋に深 ...


UID 15593
精華 0
積分 9
帖子 608
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-14
狀態 離線
發表於 2009-4-30 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-4-30 01:34 PM 發表
幾得意呀~ 用咩寫?
我之前學 Flash game既功課, 用mouse玩, 按死仲可以儲勁彈 : http://model.chingb.com/game/ufo/
仲有個用java寫既電話game, 不過唔知點擺上網玩...

都係用flash
你多個多好多工能同姐玩d wo cc





最愛李麗珍@@!
頂部
張國榮
少尉
Rank: 3Rank: 3
愛は秋に深 ...


UID 15593
精華 0
積分 9
帖子 608
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-14
狀態 離線
發表於 2009-5-4 10:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 12:30 AM 發表
以前我都玩過
講真,呢D GAME真係唔需要太多技巧寫
FLASH的要識少少ACTION SCRAP
如果唔想用FLASH的用GAME FACTORY都可以輕易整到
但到無畫功的人士黎講會幾痛苦下,因為隻GANE會靚極有限數

是但做出泥玩o姐!!
真係要寫邊到玩到...





最愛李麗珍@@!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver