回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 台北模型之旅(報告篇)
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-29 04:25 PM  資料  短消息  加為好友 
台北模型之旅(報告篇)

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... %D2%AB%AC%B3%D3%A6a

啱啱過去嘅週末,去咗台北一趟,順道買下模型。雖然收獲唔算好豐富,只係買咗兩盒,但已經好滿足,因為係自己鐘意嘅絕版品。

第一盒係1/20 racing pit term,初回版係1979年,outer box超新淨,只係水貼微黃,應係近年嘅復刻版本。最驚喜係唔單只有人型+工具,仲有埋防撞攔,只賣385台幣,折合約港幣$91。一年多前曾試圖喺ebay bid,但比人bid走咗,成交價仲要成二三百元,所以呢盒真係好抵。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-29 04:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 kit787b 的帖子

..............



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-29 04:26 PM  資料  短消息  加為好友 
第二盒係F189嘅前期型,依家喺香港搵到嘅都係後期型,early version已經唔多見,印像中康田好似仲有一盒,但係我略嫌佢個盒太殘,所以無買,好似賣緊$110,有興趣嘅朋友要快手la。我呢盒折合一樣係$91,所以即買。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-29 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 
呢兩盒我都係喺萬品館買嘅,去嘅方法係搭捷運到劍潭站再轉的士,車費約HK$30,車程只需十多分鐘。佢嘅格局有D似康田,但比康田大一倍以上,共有兩層,工具飛機船艦超多,相對車模唔算十分多,但都有D絕版品,好似雙星盒312T3仲有貨。佢show出嘅差不多每款只得一盒,所以唔知比我買走嗰兩盒仲有無keep store,網友要留意。

另一個尋寶之處係西門站附近嘅萬年商業大廈(見圖),有D似信和,四樓主要係我尋寶嘅地方,本來抱有期望,出奇地我竟然空手而回。當中有三四間模型舖,講真大部份香港都會買到,價錢同新淨程度都係萬品館佔優,有心尋寶嘅,我始終都係推薦萬品館。另外有一兩間日本書店,都有D舊雜誌,值得逛逛。又有幾間類似名車博覽嘅賣成品車,價錢唔算抵,不過睇下無妨。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-29 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 
因為我住喺台北車站附近,所以順道去埋統一元氣館既高達展館。除咗有售一般高達模型及商品,仲display咗大量完成品,不過水準參差,值得一提係部份高達模型標明話係台灣特別版,不過價錢比起普通版高出一截,有much分別留待高達粉絲去深究la。講到尾個展館模式咪好似愉景新城個高達展館囉,如非超級fans,不去也罷。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-29 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 
至於另一個有網友提議去嘅改件模型店,因位處三重市,唔就腳,所以無去。

日本Mr. Craft倒閉,少咗個去日本淘寶嘅理由,正好趁依家台幣𣾀率低,去台灣走一轉,買吓模型,食吓地道美食,一樂也。最後要多謝幾位網友之前嘅建議同資料,使我唔使多走寃枉路,thx

頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-5-3 11:43 AM  資料  短消息  加為好友 
唔係我唔想買呀,買唔落手咋

QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-4-29 05:12 PM 發表


買咁小嘅...


頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-5-3 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 
話哂都成30年前嘅製品,我絕對無投訴,唯有自己執吓佢la

QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-4-29 07:48 PM 發表
果盒RACING PITTEAM 我以前都買過
雕刻麻麻地.

不過....91蚊....台灣買模型比香港貴.....

BANDAI各地都有多到乜咁嘅特別版 出到咁多係咪重咁值得買呢 ??

架核戰機唔錯 好似 ...


頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-5-3 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-4-30 11:26 AM 發表
同我去台北的經驗一樣:萬品舘是傳統的模型店,店大種類多,點都會有收穫。万年大廈就有多餘時間可以逛下,不過就唔會買到野。


頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver