回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唔該各位巴打,斯士打填份問卷調查,PLEASE
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-4-24 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 
唔該各位巴打,斯士打填份問卷調查,PLEASE

http://www.my3q.com/home2/280/zack2000/85165.phtml
唔該晒各位
如果唔得閒留番下次先填都得架

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-4-24 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 
唔該黑姐
真好人

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-4-24 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝晒咁多位
小弟感激萬分
對於年齡比較大既師兄真係唔好意思啦
但都十二萬分感謝閣下幫推

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-4-24 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-4-25 12:07 AM 發表
D value中間差太遠 51就去到200 整番個51~150/51~100會好d 如果唔係分太遠會大部份人都揀51~200

多謝師兄意見,我聽日同d同學商量下先

------------------------------(分隔線)----------------------------------------------------------------------------------------

http://www.my3q.com/home2/280/za ... ata.phtml?record=29
頭先睇下條開放式問題有咩答案
發現有d人講埋d極度侮辱性既說話(粗口)
大家都係上網娛樂下
洗唔洗去到咁盡?
你唔得閒可以唔填
我完全無所謂
但係你得閒都打份問卷兩次黎罵我
即係你係一個閒人
我唔知你同我有咩過節
或者真係咁得閒
但係你呢d咁既鼠輩
連打句粗口都要鬼鬼祟祟咁打
我可以肯定你係極度無用既人
連呢d暗箭傷人既事都做
我而家就光明正大黎問候你全家
我草泥馬戈壁!
你唔單至侮辱我同我既家人
仲有各位用心咁做呢份問卷既巴打同絲士打
更侮辱左你自己既人格呀垃圾
如果呢個世界有報應呢樣野
咁你出街要睇路呀
另外,我係呢度再次極度衷心多謝各位用心做呢份問卷既巴打同絲士打
真係好多謝你地

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver