回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [求救]改件斷件
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-4-21 06:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
[求救]改件斷件

之幾日係 Y拍買左套改件 [ NG Calamity]
返到黎見佢曲左少少
諗住睇下可唔可以加少少力整直佢啦
點知即刻斷左
而+有冇大大知點救返呀
我係英國 冇銅枝賣
aa膠+爽身粉係咪會唔穩
仲有冇其他d方法呀 我有 ab不地 同 雙星隻polyester 不地係手 唔知有冇幫助
或者 UHU OR Pattex 果 d 萬能膠又會唔會work ga
希望有大大可以幫到我
好心急想補返件野
同埋點樣可以整返直d件呀 包括埋斷左呢件
many thx 感激不盡!!!!!

[ 本帖最後由 X_LOVE_S 於 2009-4-21 07:40 AM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-4-21 06:55 AM
Cala 1.JPG (49.77 KB)
 
2009-4-21 06:55 AM
Cala 2.JPG (25.1 KB)
 
2009-4-21 06:55 AM
Cala 3.JPG (35.86 KB)
 
2009-4-21 06:58 AM
Cala 4.JPG (32.78 KB)
 
2009-4-21 06:55 AM
Cala 5.JPG (36.94 KB)
 
頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
其實我手鑽都未有
田宮既手鑽+1 set 鑽咀242 hkd 抵唔抵買
家叫人係香港幫我買之後再寄過黎好d呀??
同埋 1mm 鑽咀夠細未ga??
thx 各位大大既幫忙



查看積分策略說明
附件
2009-4-21 08:17 PM
TAM74049s.jpg (3.23 KB)
 
2009-4-21 08:17 PM
TAM74050.jpg (59.62 KB)
 
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 06:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver