回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 巨型鍬型蟲機器人
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2009-4-17 03:26 PM  資料  短消息  加為好友 
巨型鍬型蟲機器人



QUOTE:
次不是某城市為了觀光而做的搞笑魷魚機器人,而是貨真價實的巨型鍬型蟲機器人,由日本茨城縣古河市的高橋均さん花了11 年的時間製作完成。這隻甲蟲名為カブトム(Kabutom),不僅頭會動、腳會動(但很可惜,不能完全靠腳撐起全身的重量),甚至還可以遙控、屁股裡有個看起來頗先進的駕駛艙、肚子裡還可以坐六個人!
據高橋先生自已所言,當初做之前和老婆商量要做一隻巨型可坐人的鍬型蟲機器人時,老婆的反應是「好啊,就做吧!做出來了就可以坐著它去倒垃圾了」。



http://www.youtube.com/watch?v=K ... ure=player_embedded

勁似以前某奪以昆蟲為主題GE低B戰隊裡面隻機械獸

頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2009-4-17 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-4-17 03:59 PM 發表
點解張相咁CG既~~~


頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2009-4-17 07:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-4-17 05:39 PM 發表
其實仲有個問題,咁偉大既發明何以今日成日新聞隻字不提(無記新聞台同亞記新聞台都冇)

多數都係會放學ICU到播..

頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2009-4-18 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 da3212000 於 2009-4-18 11:48 AM 發表
好心某人唔好識少少扮代表啦.........
睇個POST都咁唔留心
重要專登走出黎獻醜.........

冷靜 冷靜..討論咩都冇所謂..唔好傷和氣

頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2009-4-18 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ↖↙mark↘↗ 於 2009-4-18 12:23 PM 發表
其實我有個問題呀
Kabutom係唔係解鍬型蟲?
但鍬形蟲既角唔係鉗形ga咩?
同埋點樣睇到佢似假=  ="
我覺得根本就事實黎

我只係知Kabuto係日本音...意思好似係解"甲蟲"..但係咩解作鍬型蟲就唔知...我見過有解做獨角仙

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver