回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 這次日本的掃貨之旅(第4頁加相)
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 
這次日本的掃貨之旅(第4頁加相)

這次日本的掃貨之旅[attach]273062[/attach]


魂spec的show的相都是偷偷地影的, 當我影到其中一隻時, 竟然前後出現2個正義爆崩的日本小朋友說, 這處唔可以影相的唷


這次的旅程最好笑的是, 當我在睇高達模型時, 我一拿起睇時, 突然有一隻手好自然將我的模型搶去, 然後聽到一把聲說: 這是什麼來的, 我轉頭一睇, 原來是一個約4-5歲的日本小朋友-.-

[ 本帖最後由 kula 於 2009-4-2 12:03 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 kula 的帖子

testing一下  好像看不到

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-4-1 06:46 PM 發表
(指) 雙子座啊!!HKD $5百幾蚊啊!!!
(再指) 螞蟻媽咪!!!!估唔到樓主咁色~你咁中意波霸0_0

咁都被你發現到timo.o, 這隻香港我買不到:p  所以充卜3買嚕

雙子座這一邊好搶呀-.-  同一天, 秋葉原除了壽屋外, 其他完賣, 新宿所有店都完賣-0-

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-4-1 07:22 PM 發表
如無意外,小弟6月都會去果邊

題外話,如果唔係驚到時去到日本買唔到PG Red Astray 既初回特典,都唔會依家訂左

這隻pg 日本買好便宜都在10xxx~11800 內

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 B.y 於 2009-4-1 06:30 PM 發表

看到....
你有冇影下d鋪頭  街咁呀@@?

我這次沒有影街呀, 涉谷好多靚女 (如要睇女介紹一下地方給你, 109 lady)  好似離了題:p

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-4-1 11:04 PM 發表


0[]0咁受歡迎!? (半奸半忠 的角色 可受歡迎=v=?)

我原本都想, 沒可能賣完既, 所以才轉戰到大型商場買(因可退稅會更便宜), 不知出乎我意料之外-0-

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-4-1 11:14 PM 發表
我看第一張的時候...
還以為你買了一堆Robot魂回來量產...

如買一堆, 銀彈好快玩完qq

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-4-1 11:08 PM 發表


0__0

個車仔...女仔...我一睇feel有d似靜留...=[]=(咁耐都記得靜夏.....GL...  )

P.S 晚安 聽日再吹

什麼車仔, 好仔, 不明白中

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 kula 的帖子

我還有買了這個東西, 這個是我考慮了好多天才在最後一天買的L5 有人睇得明白它包什麼嗎,  因我原本買21000YEN這套, 可惜我再去時, 只餘下這一個套裝, 買單25XXX YEN,

我去到海關這裡時, 海關查左我好耐, 要我從HAND CARRY的袋中, 取出給他們看, 和要單盒過X 光機2次, 嚇死我 以為不能出境



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-4-2 01:20 AM 發表


依隻L5係好野黎嫁

之前我問過朋友借黎用過,ok好用,開泵時好靜,用45分鐘都唔會點過熱

隔水都ok唔錯,當時我趕比賽落住雨噴都冇事

我就係知它靜和細才買的, 但入面包d野 唔知咩來,  因我未拆盒研究

雖然我係千里達見過, 但係他唔包變壓器, 又唔知他放了幾多年, 都係唔敢搏, 我令願在日本買, 可能俾多些少買個信心回來都好嘛

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-3 12:33 PM  資料  短消息  加為好友 
我還未考究到 這些是什麼零件@@

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-4 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MrB 於 2009-4-4 11:24 AM 發表
頂!!上星期六同你家姐食飯先知你會去日本!!
咁快就去完番來!!仲想比錢叫你帮我買野!!
咦!!今次D戰利品少過上次喎!!今次住係邊??

你想買什麼?  我還在想7月26日去唔去睇這個WF show, 如去, 我想會選擇3-4日行程,   阿仔, 快D話我知  這個火牛入面所包的東西是什麼來=.=+


當然少啦, 因只有我一個去嘛, 一個拿不到太多野,  但都用了 12萬YEN@^@

今次住係SUNSHINE CITY, 發現有酒店巴士直達羽田1機場, 只係1200YEN:P

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 09:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver