回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: GUNDAM戰場之絆反影的社會問題
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-27 07:35 AM  資料  短消息  加為好友 
GUNDAM戰場之絆反影的社會問題

近日大家應該知PSP出左GUNDAM 戰場之絆
以第一身視點作為Game 的特點,
不過好多論壇因呢隻而好多人爭議,
因為呢隻GAME用左Ver5.05,
未有人破到, 好多玩ISO 的人都在等,
更加責罵痛罵Sony出9招.....
賣PSP都唔比佢屈錢
又有D講如果PSP 3000都比人破埋
Sony唔洗虧損咁多

本人意見:
好多人玩ISO成左習慣,
大大聲話玩ISO有咩好有咩好,
買game係有錢人先會去買,
慢慢用話自己窮黎在理由,
仲推哂D責任去Sony,
咩道理, 我已經唔係係一個論壇見到,
已經係好多好多個論壇都係咁,
離哂大譜, 唔係話窮係錯, 窮咪玩少D囉,
人有咩佢地又要咩, 咩人都窮LA...
玩ISO係問題,
不過仲要大大聲就好大問題,
因為直接反影出一個知錯不改的人格

呢D係小弟意見想睇下大家GE睇法


[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-27 08:19 AM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-27 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tung9394 於 2009-3-27 05:26 PM 發表

最好一張=一個LUNCH 我之前住澳洲 D GAME夠我食十日 = =
不過好多租GAME SHOP XD
我朋友住英國 完全唔會想買GAME 又係貴到飛起
次次番香港先掃貨 =﹏=

香港有代理既GAME 大多數都係世界最平 = =
前排咪 ...

係AR, 我而家係英國一隻GAME都MO買,
留番番香港先買,
D人係論壇好離譜嫁,
幾個人支持正版叫玩ISO唔好咁楊,
大大聲話Sony唔好,
但玩ISO果 D人又要爆粗串人,
之後又多幾個ISO support友串人,
咩道理?!!!!
又唔串佢玩ISO, 只係叫佢唔好咁楊都發皮4,
以為自己好岩,
有D睇佢打字GE方式似大人多個細路,
已經唔係只係小朋友覺得ISO係正路,
而家好多番工GE覺得自己窮就可以點就點,

世界唔係扭曲咁簡單, 係扭哂曲!!!!!
幾多隊天人, 幾多部00都無用!!!!!!!!!!!

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-27 09:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-3-27 09:34 PM 發表
我兩邊都唔幫, 自己係玩開正版(ps2後期先開始 ), 因為自己一群朋友布玩開iso同正版, 佢地布玩開連線game, 如果布幾個係玩umd一定勁lag 所以佢地都要就我拎隻正版一齊玩, 點解兩邊都唔幫呢, 因為何包係自己 ...

話說好多GAME都有demo比你試,
如果個個都好似你咁Sony唔洗虧損得咁勁...
MHP2G係一隻好GAME, 好多人玩,
但有佢UMD 的人有多少?

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-28 01:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 b303 於 2009-3-27 10:36 PM 發表
樓主 你睇高達睇上腦了

攪下GAP姐....唔好笑都唔洗串我GE

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-28 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-3-27 09:49 PM 發表


問題係有老翻呢個市場存在左好耐, 老翻玩家唔止一兩個人存在, 講真個demo係得ps3 down到先有得玩, 我唔知用pc 點down黎玩, 咁如果想知好唔好玩就要自己群有玩開老翻正版朋友試左先知好唔好, 我再重申一次我 ...

唔係話你玩老番...
只係話個個人好似你咁諗,
玩ISO得黎又欣賞隻GAME去買,
咁SONY唔洗損得咁勁,
但好多人係收藏隻ISO多過UMD..

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-28 07:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-3-27 10:17 PM 發表


我覺得做得唔好唔比錢去玩這很正常也很Ok...
不過有些人是一邊罵做得唔好一邊下載隻老翻來玩...
這些人才莫名奇妙...
不好玩何必下載老翻浪費自己時間...
而且有Beta又有宣傳片...
好不好玩難道真的完 ...

同埋係人地比左短MOVIE大家睇,
都知幾成隻GAME係點,
唔係唔可以仲有懷疑隻GAMR好唔好玩,
但你一懷疑就知有風險,
有風險都去買,
買完覺得唔好玩都係因為自己好奇心,
唔怪得人.....
學逆天兄話
唔通你係玩哂隻GAME先買咩,
唔係唔會有人咁做, 但好多人玩哂就唔想再玩,
買GE人又減左好多....

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-28 08:05 AM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-28 07:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 中原戰馬 於 2009-3-28 07:52 AM 發表
世界正在變革
破解唔到係好事.捍衛正版

玩iso個d人至小肯定係玩iso玩到上晒腦
話自己窮就玩iso._."窮得佢有錢買部機番黎.好天真

不過.應該不久.就會好似偶像大師咁....修改隻game可以比5.01運行架喇.......

應該仲有排,
因為佢地一開iso 入面全部變哂000000
班番版佬, 一路插SONY一路係度嘈無得玩

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-28 01:09 PM  資料  短消息  加為好友 
咁佢加少人玩, 又減番...
咁佢加得幾耐姐...

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-28 11:47 PM 發表

老翻=正版收少錢?
有唔少GAME因為有老翻,令玩ge人數上升,從而打出名堂

喂....好似兩樣野黎,
打出名堂還打出名堂,
老番人地D野, 洗唔洗叫SONY多謝佢?!!!
老番完, 玩果 D人UMD多過ISO就話姐
仲有你講唔食過點知好唔好食,
你懷疑隻GAME唔好玩,
懷疑D飯有毒,
你都仲食...
咁係咪自討苦吃!!!!!!!!
買GAME都一樣,
中左毒一次,
下次醒D囉!!!!
唔通仲去試!!!!
把錯誤觀念傳播, 令其他覺得佢係正路
係好多而家D人GE做法....
唔好一句幫到SONY就覺得佢地做野係岩!!!

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-3-29 12:26 AM 發表

其實呢個係想暗示既主要原因~ 但日本大國有國民支持同埋歐市場支持~ 我地香港祗係守法跟上玩正版~的確要全部人玩正版跟本唔係一天時間可行..........我祗係唔想遊戲機市場有盡頭一天~我講哂主要原因我唔會再回 ...

講真PSP多人玩番版,
SONY有部份虧損都係佢所至
咁我又唔覺得玩正版會令市場盡頭,
都講左你price 升, DEMAND跌,
你覺得到時SONY會友佢跌,
佢咩都食唔到, 一定會減,
不過好多人都玩左老番先,
SONY仲減價咩!!!

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pierreng3000 於 2009-3-29 12:51 AM 發表
比$買正版唔是問題,最緊要是好玩

等於要我買ps3 , ok. 但是都冇game 玩

21世紀d game 一隻都吸引唔到我lor

咁你睇岩咩GAME買PS3?
咁點解你唔等多D 自己岩GE GAME先買,
點解買完先話人MO GAME好玩?

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 09:47 AM 發表

懷疑隻GAME唔好玩?
隻隻都唔知好唔好玩架啦
知我就中左六合彩
打出名堂=多人識=有更多人支持=賣到好價錢
買GAME都一樣,
中左毒一次,
下次醒D囉!!!!
唔通仲去試!!!!
咁個個都試過買左唔好玩ge game啦
係唔係e世都唔打機
...

好多人係因為好奇去試AR,
衰左再衰AR,
但衰還衰,
買GAME都係會有風險,
學之前有人講,
你入間未去過GE餐廳,
唔知好唔好食
唔好食唔比錢AR?

對唔住,我笑左出黎!!!
醒D等於成世唔打機?
考試之後叫你下次醒D, 唔好咁低分,
咁你成世唔考試......
幾醒GE做法

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 12:05 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 10:57 AM 發表

咁講ISO都必先有人買左正版先啦

唔好忘記, ISO同正版果隻野係同時共存,
二手買左番黎, 賣果個人隻一手會消失

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 11:04 AM 發表

二手可變好多手
會有唔少人等二手而唔去買一手
損害唔見得比ISO細

打個比喻
二手果隻GAME, 賣極都係得果隻,
ISO短時間1隻正版變多隻ISO,
-.-....唔好玩LA, 細幾多AR
二手你賣極都要時間LA,
你唔會一收到隻2手,
隔離即刻有人賣掛,
比盡即刻賣出,都係得果隻2手,
個轉讓RATE你唔係睇唔到AR?
ISO轉讓RATE唔知係二手個RATE GE 幾多次方WO

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 12:19 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 12:56 PM 發表

有方法可以減低風險,點解唔用?
你係唔係思覺失調
係你自己講
然後笑人?
醒D啦你

哈哈.....發皮氣人生攻擊?
討論唔係罵戰WO,
減低風險唔係唔得,
你都可以做到呢步,
但唔係人人好似你咁,
驚就成世唔買GAME,
出街都會有人比車撞死,
但唔會個個都唔出街GE

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 02:41 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:01 PM 發表

ISO轉讓RATE唔知係二手個RATE GE 幾多次方WO
你計到?
放上黎睇下
我唔覺得二手比ISO傷害細
有唔少人夠download完ISO,覺得好玩買umd啦

二手得一隻,
轉讓左就MO,
所以二手GE次方點轉都係得一次方
ISO DOWN幾多次都好,
原有ISO者比人DOWN完都係仲係度
所以ISO個次方一定2次以上,
OK., 如果唔明就番你程度....唔講次方,
咁賣一隻2手同ISO DOWNLOAD時間,
邊個快AR, 個RATE 大多數(可以講近乎一定)係ISO 快,
咁你話邊個損失得勁D,
如果你答我二手快過ISO,
哈哈...咁大家知咩事...
已經唔洗同你再講下去....

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:09 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:15 PM 發表

你又黎啦
你人生攻擊完人之後當無事發生?
係你想罵戰多D WO
你行上天橋過馬路同你就咁過馬路比車撞死機率唔一樣

我唔係無答問題,
係有人理解唔好只係得你睇唔明
咁你不如講下
你又知天橋過馬路同就咁過馬路比車撞死機率唔一樣
再講下你買GAME唔好玩GE機率黎聽下
同你比車撞GE機率有咩唔同....
你點解會知唔同GE...
我只係話個情況問你
好多人比車撞,
好多人驚出街出事,
係咪佢地唔出街,
同你答GE野好似有出入,
唔好用"你"....我未死!!!
唔通你對號入坐覺得我話你會比車撞死?


[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:37 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:21 PM 發表

唔比我玩完ISO買UMD呀

ISO同UMD 個變數都唔一樣
如果
ISO=x
UMD=y
咁y又點會等於x ar?
如果你想講真係等於
咁姐係ISO=UMD la
你係咪完全錯哂呢?

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:23 PM 發表
總之我ge睇法就係咁多,唔會再回復

唔覆都睇下LA...
比你人生攻擊左咁多次
都唔反擊
都想話比你知
我驚你唔知UMD同ISO有咩唔同AR

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:34 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tiansiHH 於 2009-3-29 01:33 PM 發表

扮清高?
你識唔識中文?

如果我好似你咁無恥地鼓吹背棄道德,同時又指責你冇道德
咁我就係扮清高

好可惜我由頭到尾ge立埸都好一致囉

又冇道德,又唔識中文,你的確係唔適合再作回應呀,廢事你愈兜愈樣 ...

果個人去左投訴,
人生攻擊果個人投訴人地.好笑,
你講GE野又無邏輯,
比人BAN唔出奇,
你想反博唔唔係唔可以WO,
比多D資料LA....
歡迎討論, 如果你有POINT,
但人生攻擊就免LA

大家有眼GE....
邊個人生攻擊,
邊個罵戰..

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:57 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver