回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 300年紫檀木古建築 無奈轉贈星洲 成龍轟港府唔識寶
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 
300年紫檀木古建築 無奈轉贈星洲 成龍轟港府唔識寶

300年紫檀木古建築
無奈轉贈星洲
成龍轟港府唔識寶
2009/02/27 來源:on.cc



政府繼保育景賢裡及李小龍故居被指反應遲鈍後,再遭香港旅游大使兼國際巨星成龍炮轟「唔識寶」。成龍指多年來一直向政府爭取撥地興建展覽館,由他捐出價值連城、有逾三百年歷史的紫檀木古建築珍藏供展出,包括七間明、清兩朝大屋及戲台等,作為本地新旅游景點推廣旅游,但一直不獲政府答應,最終惟有答允將古建築捐贈新加坡政府,因為在一次偶然機會下向新加坡當局提及相關事件,人家七日內便回覆願意撥地。

成龍接受本報訪問時指出,過去二十年他搜購到大批紫檀木建築,包括七間明、清兩朝古屋、一個涼亭及一個古戲台,當中最近代的紫檀木柱亦有二百年歷史,最老的有三百多年,木材的價值遠非鑽石山的志蓮淨苑所能匹比,都是值得保存的古木,過去十多年來單是繳付倉租及防止古木被蟲蛀,已花費他過千萬元。

星洲批地建館 七日拍板

成龍稱,一直計劃將古木無條件盡捐給香港政府,只希望政府提供土地,但多年來政府都沒有回覆。直至一次他到新加坡出席慈善活動,向當地官員提及有意捐贈珍藏,對方七日內便明確回覆,指可提供一幅大學旁的土地,更稱會支付所需費用,包括運費、興建費用及到當地工作的工人兩年住宿費等。

「點解新加坡政府可以一個禮拜內撥出土地,港府就唔得?」他指出過去曾多次聯絡過不同的政府官員,包括向董建華和曾蔭權表達意向,但因政府弱勢管治,怕撥地給他會「畀人鬧」,所以遲遲未有應允。

「大廈擋住人o地o的風水、要填海就話要諮詢。」成龍指撥地建展館,對香港好,對經濟好,對旅游好,既無損害環境,又能保護古物,政府應即時撥地,毋須做諮詢,香港需要一個強勢的政府。

他強調,政府撥地建館,並非給他建屋居住,而是擺放具價值的收藏品,「我百年歸老後,所有展品屬於香港,屬於國家。」若要等地政總署批准,又要立法會通過,恐怕到他百年歸老,撥地一事也未能成事。

港府今時今日 仲耍官腔
成龍表示:「你話o係西九有兩畝地畀我,我即刻搬o野過去!」但現時一切已成定局,他已答允將古木捐贈新加坡政府,不能反口。不過,若港府能於兩周內答允撥地,他可保留三至四間古屋留港展出。

港府商務及經濟發展局發言人回應本報查詢時僅重申,旅遊發展局一直有就撥地事宜與成龍磋商,旅發局需時了解成龍的計劃構思及詳情。旅發局表示,會繼續與成龍商討,而地政總署則稱按一般程序,當收到政府部門要求撥地的申請時,會配合尋找適合的土地。



一個政府最緊要決斷
一句講晒
起就起 唔起就唔起
偏偏班政府9官覺得煩一味死拖
拖到而家尷尷尬尬似咩樣呀
點知重有人以"港府死拖爛拖十幾年以避免虧損"而讚好
呢個現象真係幾恐怖下

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 04:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cheershong 於 2009-2-27 04:57 PM 發表
起間成龍廟嚟供奉啦!!

成龍指多年來一直向政府爭取撥地興建展覽館,由他捐出價值連城、有逾三百年歷史的紫檀木古建築珍藏供展出
上文下理睇唔明?
定係俾尋日單野擾亂左呀?
又一個分唔清事件重點既人

而家要埋怨政府既係反應遲緩 保育政策含糊不清呀

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-27 04:58 PM 發表
去十多年來單是繳付倉租及防止古木被蟲蛀,已花費他過千萬元。...

其實......

果度有十一間古建築
養左十幾年使左過千萬
計番條數每間用左十幾萬
重有呢單係十幾年既舊數黎架啦
點解好景果陣唔做?一味死拖?
成百萬請條廢既番黎坐就有錢
拎十幾萬出黎保育就喊窮喊病?
定係政府想留番多D錢百幾年後拎黎保育IFC或會展?
如果真係咁我都唔咁嬲
咁佢都算係一個有"遠見"既政府

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:06 PM  資料  短消息  加為好友 
紫檀木係世界上最珍貴既木材之一
完好保存今既紫檀木建築物就更為珍貴
http://www.gg-art.com/furniture/material/index_b.php?tid=20

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 
拖左十幾年呢D咁實質既野成龍吹黎把鬼咩
唔怕俾人反咬一啖咩
根本就係政府議而不決 決而不行
搞到而家尷尷尬尬

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NoKai 於 2009-2-27 06:12 PM 發表
都咁耐既野,重要黎做咩
不如折左佢把la

講真又唔係圓明園果 D十二生肖國寶

喂兄台真係唔係講笑
你有去做政府高官既潛質
除左講野前後矛盾 重係利字當頭不思舊果種人
有冇興趣去搵唐唐隊番幾枝紅酒?

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 09:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NoKai 於 2009-2-27 07:06 PM 發表


haha,比我真係唔做
咪又係狂比人X

我相信只要唔好學似你咁諗野應該都唔會俾人狂插既

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-27 10:17 PM 發表

保育的話,應該是送回原居地

你唔係唔知上面D野架啦
擺係上面有人理先奇啦
保育中國文化產物都唔得?
咪將保育定義得咁窄先得架
重有上面既貴族小子
我睇過你係其他POST既發言
我已經充分了解到咩叫因人廢言啦

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 11:26 AM  資料  短消息  加為好友 
之前連國家地理雜誌都想拍攝特輯
而家香港就咁冇左一個建立形象既機會

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 05:27 PM  資料  短消息  加為好友 
成件事既重點就係政府果種拖字行政政策
成件事明明可以好簡單
點知呢正苦死拖爛拖
拖足十年
唉 反應慢都唔係慢成咁啦
點知就有人一味追住係咪有價值 係咪倉底貨黎講
至於星國既大政府政策係咪好事
就要等星加坡旅遊業完全追過香港果陣咪知好定壞囉

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
可能無人接手
呢個世界真係有好多可能
定係有人睇得"三條間"既廣告太多?

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 06:01 PM  資料  短消息  加為好友 
我立場其實好簡單
就係想知點解政府可以用十年時間去考慮成龍d野囉
唔係真係咁巴閉 要尋求社會共識下話
定係政府真係效率低 態度散漫呀
ice咁都睇唔明?
我個人對房事龍又真係冇咩興趣既

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 06:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-28 06:12 PM 發表

點唔明?一早表明唔認同d政府處事能力,對這政府已經很失望.
呢件事,只係國際巨星單方面豬o翕,要睇埋狗官出來狗o翕,
我呢d路人甲先有得發o翕風.

你咁講既話睇怕你都冇得UP啦
少講少錯 唔講唔錯
果班9官出黎講野至奇啦

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver