回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問有冇人知呢個地台香港邊度有得賣???
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談
請問有冇人知呢個地台香港邊度有得賣???

http://www.amazon.co.jp/%E3%83%9 ... 34437568&sr=8-1

我O係旺角搵過好耐都搵唔到...

頂部
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-12 06:51 PM 發表
呢個咁貴既地台...
球場賊船見過有,而家唔知...
兆萬16樓第二間,星期6見過

我覺得呢隻地台好似幾好@@
買O左SHF 返O黎又冇地台用...又搵唔到其他O岩使地台...所以想買返一兩個試試
有冇其他地台好介紹??? (FOR SHF 啦~)

頂部
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-2-12 06:55 PM 發表
係旺角千里達同英明有,但好貴,百幾蚊一個。

啊...點解上次去唔多覺眼有= =
放O係咩位???

頂部
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 07:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-12 06:57 PM 發表
有figma既拎figma果 D黎用住先lor

就係冇呀...
唉...想買個地台都咁難

頂部
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 07:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-12 07:17 PM 發表
呢個地台真係分分鐘貴過隻figma

有無睇過皆旺3樓轉角果間果 D岩唔岩?

人仔地台得一款...透明硬膠

頂部
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 07:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談


QUOTE:
原帖由 shinfc 於 2009-2-12 07:23 PM 發表
Wan Chai toy street!

幾錢???

QUOTE:
原帖由 gp8283123321 於 2009-2-12 07:19 PM 發表
瑞記開倉30hkd一盒3個

係咪過O左啦???

頂部
_nhm_
壹等兵
Rank: 1


UID 9390
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
來自 天國
狀態 離線
發表於 2009-2-12 07:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 _nhm_ 為MSN好友 通過MSN和 _nhm_ 交談


QUOTE:
原帖由 gp8283123321 於 2009-2-12 07:29 PM 發表

NO IS 百幾蚊3個

而家都仲係???

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 09:22 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver