回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [08電擊]-真.武者貳-摩亞屈 1/8 649樓
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-12 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-12 11:14 PM 發表

咁都好d,上次睇左youtube-長江 奎市郎 砌1/12 240z 真係中晒毒
我睇完先發現自己砌車既方便錯晒.....

又有幾錯???
願聞其詳

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-12 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-12 11:35 PM 發表


我之前已經煩緊,點解你地上光油已經咁滑,我上就粗過橙皮....上左同無上無分別....
之後我就睇片學野啦,一睇就知咩事啦
原來上每一層灰都要磨既,同埋我用噴罐既方法錯左,
重有上主色原唔係一層就夠架啦,要 ...

了解///
那也是我以前的錯誤
不過你現在多麼的幸福
看一次片就可以改過晒

想當年電子通訊沒那麼發達
我只有中招的一份兒
有一點提提
有朋友會在上色後也作少量的打磨(金屬色除外)

QUOTE:
原帖由 小K 於 2008-5-12 11:39 PM 發表
我期待老師你既成品

我也希望自己能夠完成
謝謝你的支持

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-12 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-12 11:48 PM 發表

哦!不果我怕會磨穿呢......

咁又係
我也中了吧少次呢...

你所用的光油是gx100嗎???
好 ok的

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-12 11:54 PM 發表

我都唔識用gx100呢+_+
我只係用郡氏的~
可教下gx-100點用的嗎?

gx-100也是郡氏的...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-13 12:07 AM 發表

好像郡的一樣開就可以了吧???
有無話稀d定杰d好???

用你用開的噴法試一次啦...
之後你就知係好用d

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-13 12:19 AM 發表

,哦!唔該晒
聽日就出撃去買啦~

車色噴好沒有????

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-13 12:23 AM 發表

偷偷地講你知(要洗油呀!)
你會唔會去車聚呀,老師?

有咩????
日期時間地點????

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-5-13 12:35 AM 發表
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=77607&page=4#pid1021813
上面上面~老師都去啦

我都想去呀////
不過未肯定當日下午要否到教育局開會....

QUOTE:
原帖由 ss 於 2008-5-13 06:43 AM 發表
+oil.....................

謝謝////
那我去加德士油站先

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-5-13 09:07 AM 發表
膊頭成形LA~老師加油~em33:

搭時起錯也戰戰兢兢
之後卻出乎意料咁一帆風順
真好彩

QUOTE:
原帖由 yoyy 於 2008-5-13 01:05 PM 發表



係邊到有10蚊一大塊啊~我見evergreen 個d 20 幾bor...@@"

我在mk新填地街的"萬達膠片"度買的....有1mm的
0.4,0.5就去模型店買

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-5-13 11:18 PM 發表
我星期六先去完萬達,加左價,$12/塊

oh....
我半年前買了十塊....
加了價....
20%

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kawaiyip 於 2008-5-13 11:05 PM 發表

順便提一提, 我都係 O係 呢度HKML 其中一個 SHOP (咩咩補給站) 入膠片, $20 有 3 塊 A4 1mm 膠板, OK啦,...

好喎....
質素好嘛????

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-13 11:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-5-13 11:30 PM 發表
石油加價,可能連膠片都被拖累
第日真係要物盡其用,用哂d模型架先好賣膠片

嗯嗯///

那膠條可不用買...
不過我一向都有這習慣(不丟tamiya膠架)
用來拉線///

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-14 06:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-5-14 01:47 AM 發表
老師進入了膊頭地獄了嗎?
(每邊做5層 )
期待更新中

那真好受啊.....

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-14 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-5-14 09:31 AM 發表

突然諗返起我自己隻野....
保完畢地之後飛膠片既情況

希望這情況不會在我身上出現就好了

QUOTE:
原帖由 小K 於 2008-5-14 10:03 AM 發表

我地大班模型友陪你受

各位同好也在搭膠片中???

QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-5-14 06:24 PM 發表

証明你受到大家"愛戴"~~XDD

.........我樓下間模型鋪...20蚊得一塊A-4....1mm厚..........>

係咪咁樣笑我先....
他們只係同我一同享受搭膠片的"樂趣"之嘛...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-5-31 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 laichunkit02 於 2008-5-16 09:02 PM 發表
萬達係where?

萬達在
新填地街313號地下
加油

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-6-1 07:04 PM  資料  短消息  加為好友 
1/6 膊頭的外形搭好了




頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-6-1 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2008-6-1 07:07 PM 發表
終於有更新啦

等咗好耐

近日學校工作較忙...

QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-6-1 07:14 PM 發表
等了很久啦!!老師
吊了癮好久

加上大膊頭,氣勢增加不少,但相反,頭頂雙角就顯得少了一點

對不起...近來多學校野做
所以...
嗯....對角係臨時找一對放上去
之後在頭部改動時會自製一對的

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-6-1 09:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mywwwwww~ 於 2008-6-1 07:41 PM 發表


之前有位師兄又話萬達依家冇賣膠片o既??
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=74686&page=1#pid967152

我都要搵日去睇下先...

萬達依家冇賣膠片??
那你都係唔好去喇...
免得白走啊
我對上去探訪那店已是很久的事了...

QUOTE:
原帖由 mywwwwww~ 於 2008-6-1 07:42 PM 發表

多謝老師提供地址!!!!!

唔好客氣....希望仲有膠片賣啦

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-6-1 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2008-6-1 09:52 PM 發表

是不是因為考試的原因
因為正常反學的話,
現在就是考試的時間,
對嗎?

嗯...
要出卷
也要開始進很教學檢討
加上學校參加了一些同教育局推行的一些教育研究計劃,
當中我也有幸有份參與
所以近來忙於其中
現時有一個星期日下午砌模型已很滿足了

QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-6-1 09:52 PM 發表

而家有d似樣了
不過對角再大d~~氣勢會更正!

加油丫老師!

知道...
謝謝啊
改造個頭時一於自製對好角比佢啦...(那是摩亞屈的靈魂啊)

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-6-1 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kawaiyip 於 2008-6-1 10:00 PM 發表
  個頭, 好似 SET 番細少少,好D 咁喎.

嗯嗯....同感
覺得bandai那套件的頭部總是肥肥的...
對嘛???

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-6-1 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kawaiyip 於 2008-6-1 10:08 PM 發表



YES

了解...這幾天要好好想辦法吧...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver