回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-3 10:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2009-2-3 01:09 AM 發表


go to workshop 趕笑笑團!!

x2   呢個星期都係

[ 本帖最後由 lastman 於 2009-2-3 10:03 AM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-3 10:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


canon 人



輸左兩條





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-2-3 10:39 AM 發表

我調左去mk附近返

可以搵你幫我同黎天王收番枝閃





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-3 03:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
高招  等人換晒機先話會幫你搞





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-3 03:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-2-3 01:55 PM 發表

3月1號前都仲係免費

抹 vf 同 cmos    之後收幾多





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 偶像 於 2009-2-4 12:48 AM 發表

墨生.請問如要買鏡.買16/35 2.8定17/40 4好啊 前者要等半年.後者可即買.利事啱啱夠

見議都係 1740 , 就算係 1635 II 新鏡都只比舊鏡好些少 , 用 ultrawide 都係影風景多 , 1635 0既重量都係一個考慮黎 , 1740 就輕鬆好多 , 最緊要可以即刻入貨有得玩 , ultrawide 鏡唔用開真係要習慣下用唔用得上手 , 之後真係 upgrade 賣出都唔難





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 darius666 於 2009-2-4 12:21 AM 發表


應該係 A 120 f4 marco ~

OK價

FA 要兩倍唔止~~

645>> 36x24 >> aps-c


645 落 aps-c 即係要 x 幾多





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-4 02:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-2-4 10:42 AM 發表

x1.5

120 片幅同成像圈都大過 36x24  , 點會等同 135  >> aps-c 一樣0既倍數


135 鏡落 aps-c  同 4/3 都會唔一樣





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-2-4 05:07 PM 發表


crop ratio 只係同 sensor size 有關, 再大枝鏡都係 1.5x (2x for 4/3)

sensor size 唔係同成像圈一樣就己經係 crop ratio ,你咁講枝 645 鏡落 135 機咪冇 crop ratio ,645 鏡應該係對番 6x6 數碼背先係 x 1

你呢個計法仍然係以 135 為起點,唔係以 645 起計





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
K-2000(K-m)用的是SONY萬年CCD Mark II (Mark I 是 6MP那一片)
並不是新產品, D80/D60/D40x/K10D/K200D/A200 都是用這一片


原來 freedomsc 部 d80 都係 ccd , 要搵日出黎影下相睇睇係咪同 km 一樣



nikonrumors.com
傳聞
D400
俄羅斯雜誌刊載的關於D400傳聞。
14.3MP CMOS,
ISO 100-6400,
秒間7張,
動畫(1080p 24fps),
CF卡,
3.5型VGALCD(配合環境光自動調整發光強度和顏色),
鎂合金,
防塵防水滴,
約2千美元





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2009-2-5 09:50 AM 發表
轉會大行動 Nikon !!

http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D1

用埋 d700 都仲轉     應該又被秒殺





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:58 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-2-5 10:39 AM 發表

10K入5D

仲有直到同半年保算係咁 ,mkII 除左拍到片 , 21mp 之外分別唔大 , 平成皮野有 FF  90% 新機   己經可以買埋 35L

無保0既 d300 加直到都賣緊 8-9k 0既時候





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-2-5 10:42 AM 發表
http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D2
呢支正喎

水貨 second hand  6.4k

我高水買 mapcam 新品都係 7k  一般都係 6.5k 買到





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
分別唔大都係 dream lens





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2009-2-5 12:54 PM 發表


Hiro_Nakamura

同佢買個 ex25 佢唔 show 我





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2009-2-5 01:18 PM 發表


咪又係 e5xx





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-2-5 02:24 PM 發表

點解ex25會平過ec14??

兩樣野黎 , ex25 只係一個增距環 ,縮短枝鏡0既最近對焦距離 , 但就唔可以對到無限遠 , 只能於某個距離中焦 , ec14 同 ec20 就係增距鏡 , 中間有鏡片 ,  焦距 x1.4 & x2





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 03:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-2-5 02:21 PM 發表

你要?幫你問,再約佢出黎

我壓佢價要 $700 佢唔肯





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
蘇爺 om 人像做乜唔入數





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver