回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [08電擊]-真.武者貳-摩亞屈 1/8 649樓
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 07:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-3-28 07:27 PM 發表
老師應該參加專業組........(可惜無...)

中級組比人感覺好似........

專業組???無0左啦...

感覺好似???
請直說...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 07:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-3-28 07:54 PM 發表


行外人唔知會以為d組別係用技術黎分

老師可能會比人當中手...


咁我是實又未到高手程度喎
先謝謝你的誇獎

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正宗k 於 2008-3-28 07:59 PM 發表
老師係高手唻喎,
參加中級組有冇信心第一先

信心...
連地台都未想好
又何來信心之有呢

加上去年已用了真武者
今年又是...只係翻炒...

我不是高手呢///謝謝誇獎

[ 本帖最後由 王子老師 於 2008-3-28 08:03 PM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2008-3-28 10:01 PM 發表
老師有冇部部hguc nu呀

已訂了...
140

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 RIO 於 2008-3-28 10:53 PM 發表
本來想參加

點知6月就14YEARS OLD...

咁咪可以報青年囉

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 11:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2008-3-28 11:01 PM 發表

係邊度呀...好吸引呀

它賣的價錢是160///算了吧....

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-3-28 11:04 PM 發表
老師你話現時點果間模型工具舖係唔係有螢光粉賣果間呀?

聰明啊...
就是了

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-28 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-3-28 11:19 PM 發表
原來就係果間,之前我想買佢擺左係櫥窗果set $30手鑽,點之次次去,佢次次都無開
點之上次再去睇,佢已經收埋左啦,唔知係唔係賣哂

問他嘛....

QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-3-28 11:20 PM 發表
睇到你新0既進度..已經唔知道講咩好了

我處理緊相片...等多一會....

QUOTE:
原帖由 小K 於 2008-3-28 11:41 PM 發表

我部野- -我j都未諗都點做好- -
開左EXIA,未開GN-ARM,1心2用中(玩緊HGUC NU GUNDAM )
我都要努力LA!

我又幾位朋友仔都想買...
我自己雖不大喜歡...
但好有氣勢的說....

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-3-29 12:01 AM 發表
加油

老師塔膠板的功夫越黎越正

千影同學依幾日都要返工 製作不能......

係>???
那努力賺錢
之後孝敬老師

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 
29/3
腳部改動篇(五)

接下來是打磨部件...
打磨前





打磨後

腳部件會於明天噴底灰

腰甲改動篇(一)
原本甲:





手繪一張基本的腰甲

先用0.5mm的膠片裁一些平行四邊形的膠片仔



用模型膠水接合

利用0.5mm的膠片裁了一個原樣板

之後在印在1mm膠片上再裁出

裁出後以模型膠水再與1mm膠片接合

重複疊了三層

膠水乾後就把先前裁製好的腰面甲貼上去

後裙甲也是先用頭先的裁平行四邊形膠片接合後再裁出來

好好的用膠水黏好
待乾....


[ 本帖最後由 王子老師 於 2008-3-29 12:56 AM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-3-29 12:14 AM 發表
明天噴底灰?So fast!!!

check打磨狀況
並非上色...

QUOTE:
原帖由 小K 於 2008-3-29 12:16 AM 發表

我最想要都係個EXIA,我依家諗著EXIA V.S. THRONE ZWEI(姐係第1次,爆TRANS-AM D系統個時)

看來我要好好的看看那個故事了

[ 本帖最後由 王子老師 於 2008-3-29 12:20 AM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-3-29 12:26 AM 發表

icic~ by the way~ instead of using epoxy putty, why dont you try using Morimori~ it get dried faster and it is easier to sand~~

那麼難聞的東東(雖有款是無味)
我會死掉(皮膚敏感)
加上價格甚高
還是epoxy吧...
我不用砌得那麼快呢...
若要超速的話...會考慮使用

謝謝意見提供

QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-3-29 12:24 AM 發表
haha~~你好好心機丫

我之前玩吉搭膠板裙甲....求其幾塊搭埋之後就用ab畢地封口打磨就算 -.-.............

oh......有空你也試試搭看丫
好好玩的啊

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 09:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-3-29 12:59 AM 發表

最近冇咩靈感
睇你搭已經好滿足了 ^_^

希望你的唔靈感快d到啦
我自己也為到地台而頭痛中....

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 09:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-3-29 09:45 AM 發表

老師都會為地台而頭痛~@@||||||||

有乜出奇////
因為上年用過的題材...
今年盡量唔想重用...
地台....真棘手

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 10:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-3-29 10:08 AM 發表


轉個地台做西班牙風格囉

因為係牛角...所以用西班牙feel....奔牛節做題材

在西班牙的街道上
摩亞屈扮演狂牛
追住紅色的雷射大炮係咁斬

可以喎///謝謝你

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-29 10:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2008-3-29 10:13 AM 發表
老師,
其實我有個問題想問:
就是摩亞屈和顽太無,
兩者有甚麼分別

嗯....
聽風兄講係日音譯

摩亞屈=mark-two
顽太無=gundam
精太=zeta

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-30 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2008-3-29 04:05 PM 發表
睇嚟老師迷上咗搭膠板呢個玩意bo

一向也有這個興趣的...

QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-3-29 04:15 PM 發表
好似日文既發音

嗯嗯...
就是了

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-3-29 09:56 PM 發表


賺完錢 =  渣都冇

番埋天日就出糧啦 到時買咩都得

係咁意買部zaku2比我啦

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-3-29 09:57 PM 發表


老師會唔會5月尾就整完隻野嫁

唔會....四月尾得啦

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-30 12:37 AM  資料  短消息  加為好友 
30/3
腰甲改動篇(二)
補了面,也要補底

反轉看看

夾到膠水乾了才收手



前裙甲部分

要整個斜位

磨了一邊

原甲cut的的







完成


胸甲改動篇(一)
見有時間,胸甲加少少膠片及AB畢地







今天就咁啦


頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-30 12:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 RIO 於 2008-3-29 11:25 PM 發表
老師很神的說..

腰甲的膠板用幾厚?

TOTAL有 5mm

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-3-30 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-3-29 11:32 PM 發表

還債好似好dwo......

係喎
欠車欠狗欠TR-5

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver