回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 終於搞完鬼佬啦, 搞到頭到暈埋...... (P.7 #100 加左兩張近照)
  本主題由 KC 於 2006-10-26 10:28 PM 移動 
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-13 08:18 AM:

唔好咁大反應,sorry先。我見你"終於搞完鬼佬啦, 搞到頭到暈埋...."先咁講。話時話,我都搞鬼佬但對眼總有点不對勁,有何家勁對眼咁英就好啦!唔夠sharp,亦唔好怪我直!Sorry

hoho, 講吓笑啫, 唔好介意!!!

唔好意思, 唔夠 SHARP 意思係指邊個位呢? OVERALL 隻紅唔夠 SHARP 定某 D 位呢? 請指教!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by bobby219 at 2006-8-13 10:59 AM:
d色幾好

多謝 bobby219 兄欣賞~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-13 12:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kog at 2006-8-13 11:23 AM:

大哥!農曆7月你post張咁既野出來.........

係呀, 重要係正日出 tim 呀!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-14 12:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by codychan at 2006-8-13 12:47 PM:
越睇越正!!我鍾意鬼佬!!

善哉善哉, 小弟真係罪孽深重, 竟然搞到 cody 兄......





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-14 09:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-14 07:18 AM:

鬼佬我都愛,世界大月同嘛!有仔女都咁講!死啦!我D作品加我D言行會唔會俾人.......!

世界大同...... 睇你頭像都知你慈悲為懷, 咁唯有再黎一次:

"善哉善哉, 小弟真係罪孽深重, 竟然搞到 minamilai 兄...... "

係呢 minamilai 兄有無時間來版聚吹水?





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-14 02:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-14 12:59 PM:

版聚吹水?唔駛開工都得。幾時?
如果約mouse兄,唔知落唔落到黎呢?
我指隻眼唔夠銳利,兇

版聚係9月10日 (sunday), 去條 link 睇吓有咩人去啦, 小弟都會去~

http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=30326&fpage=1

對眼原色係白色, 所以只係加左 d 螢光色在邊位, 有無方法可以改善吓呢? thanks!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 05:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver