回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-17 12:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-1-17 03:05 AM 發表



09 終極目標

夢夢可以同 SKYLINE-GT-R 商量下





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-17 05:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2009-1-17 01:36 PM 發表

要幾多錢..?

唔過 5000 ...

要幾多錢..?

放邊部先? ?_?

得 5k 只可選 om  e520 kit ,如唔介意二手會更抵,因為0岩0岩出左中級機都幾多人放唔夠一年的 e520 ,另外再舊一 d 的 e510 更抵買


唔要 om 仲有 pentax 的 KM ,新出 kit 約 4k 幾





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-17 06:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-1-17 05:27 PM 發表

Km

買啦,記得帶埋黑公主返屋企





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 09:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2009-1-17 11:34 PM 發表
有d似.... 小咖瑪

呢個幾得喎



夢夢 成日唔記得 enable 相簿





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 09:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-1-18 09:05 PM 發表

唔係好大隻姐



http://raymondshe.hobby-site.com ... edia/20090117/P1173 ...

唔大隻唔燒


得你用過 520 , 覺得同 e3 比用起黎功能畫質大唔大分別





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 10:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-1-18 09:55 PM 發表
揾到死因了

係咩





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 10:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2009-1-18 10:01 PM 發表
走哂啦

走左幾錢,唸住入乜





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 10:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-1-18 10:19 PM 發表



就係睇完都係差不多先問你

你做 design 對顏色咁唔敏感架


d300 個張係 over 左,而且一睇鐘樓身體0既淺啡色都見到偏 cyan ,不過呢個 setting DR 就比較闊

e510 色水係呢個色溫好準,同實物好接近,加上反差較大同曝光正確,色水較討好,若 contrast 較低一級應該更好


不過兩部機 setting 都有幾大分別,d300 用awb ,e510 用sunlight wb ,曝光模式都唔同,同埋係咪兩部都 jpeg 直出?

蘇爺第一次用 settng 方面未熟又好難講,同埋 d300 本身都有唔同0既類似 canon 的 picture style 之類0既野入落機身用呢 d 野有冇做





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
原來兩部機影0既時間唔一樣架  咁好難比,見你一齊出黎做對比以為係同一時段影,仲唸緊你去邊搵部 510 黎





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2009-1-18 11:02 PM 發表


我無野好講...了!!

咩事   新機上手要習慣下唔奇,幾張圖唔可以作準


我同你部機都可以同一個 setting 一齊影都會唔一樣啦





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-1-18 11:08 PM 發表

你無啦啦出泥大叫無句之後又話無野好講,咩意思呢請問?

佢中文表達不嬲唔好過左火遮





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-1-18 11:15 PM 發表

咁咩叫打手呢

佢唔係有心話蘇仔,只係用錯字,佢不嬲都係詞不達意


蘇仔放相出黎做對比,第一句都講兩隻色水有大分別,都冇偏心 nikon ,係佢捉錯用神亂咁講野



要批評都要講理據,佢冇睇清楚 exif 亂講野係衰 d





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-1-18 11:24 PM 發表


我唔係做design的 我做公仔佬架渣

你未講個問題係咩喎





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-1-18 11:37 PM 發表







都唔係好明,不過你條 slide 都係空多吉少





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-1-18 11:38 PM 發表

上唔到片

total loss





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-19 10:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 seadog168v 於 2009-1-19 12:32 AM 發表


點扑架,我要係被入面扑
我未扑過菲林殼架

係被裡面無乜位較難做野 , 試下夜麻麻熄燈入 toilet 整 , 但係都要入落黑裝拆 , 菲林筒頂同底蓋都係拍上去,邊邊會突起用螺絲批係個邊位一撞就會脫開 , 記得用黑色膠菲林桶入起再放入黑裝 , 記得用唔脫毛手套,手指盡量唔好按住底同面即係唔好掂到菲林藥膜 , 做任何動作都係按住菲林兩邊做 , 留番個菲林桶帶埋去比師父睇係咩菲林黎


去 pro lab 沖會穩陣 , 意思係幫你沖0既機會大 d , 因為好多細鋪未必會信你裡面真係一條菲林(c41) , 好多人會用同 slide(e6) 扮菲林玩 e to c 咁佢成 set 沖藥就報銷 , 所以唔多細鋪想做 , 又要另外幫你轉落菲林盒入機沖都好煩 , 細鋪無黑房 , 人手都係一個原因





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-19 11:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 偶像 於 2009-1-19 10:40 AM 發表

所以咪話遲D玩多個係统

rice king





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-19 11:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-19 03:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
變左報價系統





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2009-1-19 03:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2009-1-19 03:42 PM 發表


幾時有 FF 第四集睇架





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver