回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-18 05:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-12-18 05:42 PM 發表

你可以買D特別家嘛

咪係  情趣係要自已創造





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-18 05:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-12-18 05:43 PM 發表



唔係你想提議 影咩服 !? ~

國王的新衣





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-18 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 heisonson 於 2008-12-18 09:46 PM 發表
下個月尾我會去韓國旅行 打算係果邊入反支鏡玩下 我而家得支1442kit + 40150ed
如果入鏡入邊支好 我心目中想入 1454 / 35f3.5 / 50f2.0 其中一支 大家覺得入邊支會色合我d
仲想問下35f3.5 同 50f2.0 邊支影出 ...

下個月尾睇下 won 對番港紙幾多先唸





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-21 01:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-12-21 12:20 PM 發表

蘇鋸爐呢??

蘇肌肉0岩唔0岩














頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-21 02:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-12-21 01:22 PM 發表
OM團 重有冇多 D 相睇添呀 !? ~


有叔叔


小新女生版


macross F 角色唔知叫乜




呢兩位套甲佢話係由日本定做番黎    不過真係好有質感好正


搞鬼二人組





明年請早





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-21 02:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2008-12-21 02:30 PM 發表

一年比一年少野睇

可能係一年比一年少人買正版





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-12-22 12:42 AM 發表

你兩條友係度等發射上太空呀





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:34 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-12-22 12:40 AM 發表


狗叔公

matrix





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2008-12-22 09:56 AM 發表
吹雞邊邊囉今晚

又去個間





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 12:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2008-12-22 11:55 AM 發表


打唔打姐????

sk 得唔得呀,一齊啦

邊位有興趣大細 s 牛一邊邊

再唔係去 m 記搞亦得

[ 本帖最後由 lastman 於 2008-12-22 12:19 PM 編輯 ]





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 12:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2008-12-22 12:39 PM 發表


Thanks 車仔!!

咁即係出唔出架,我去囉位





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 12:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-12-22 12:37 PM 發表
To: 大細S


冇見你一排走左去玩 fing 頭





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-12-22 05:45 PM 發表
25 號可能又有女影友

你上次0個個





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
今日落型記買左塊十字星塊玻璃用用下甩出黎





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 10:48 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-12-23 12:01 AM 發表
到大s 啦~

祝牛一快樂, 早日quota 用盡

即係早日九叔





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 10:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-12-22 11:13 PM 發表



又無lu

聽冕揾埋蘇爺阿媽啦

係都應該尋晚叫喎   今晚呢個唔係佢仔仔





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 10:52 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2008-12-22 11:05 PM 發表


我用左好耐都冇事....你咁好彩既~~~

拺到塊冇花,入落個框都冇事,退番出黎就爆開左,吹脹





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 12:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
有好多係接左再轉交有得沖0既鋪做,九龍真係唔多見有自已做了

士拉都係比多個錢去多人流o既鋪穩陣,江藥水都新 d





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 01:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-12-23 01:00 PM 發表


快圖美而家冇做拿??之前佢都有自己既lab,由各分店代收/取件.價錢同灣仔中環果 D差不多,不過就不能即日取

連玩開影相0既都唔知佢仲有冇做,有我都唔夠膽比佢沖





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 02:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-12-23 01:55 PM 發表


佢十多年前真係搞過一個專業lab架,都係用番Kodak既Q-lab system,我都幫趁過幾次,冇問題

呢個我知,仲有張 Q lab label 貼係門口的,只係就算有,量唔夠的話沖藥都會影響沖出黎0既質素,slide 比菲林係藥水質素更高要求,當年師父都私底下同我講,晒相都唔好一早交比鋪做,等得都係等下午好 d

[ 本帖最後由 lastman 於 2008-12-23 02:30 PM 編輯 ]





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver