回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] s13+180sx(taimya+fujmi)肉照四張
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-8-31 12:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-8-30 04:28 PM 發表

火紅好似型d喎...
粉紅好有drift car味..

就係想好似drift car甘!!!





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-8-31 12:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 andykenny 於 2008-8-30 11:01 PM 發表

做左Uwants個LD Fans Club未呀???
買左新碟未呀?? .....

冇ar 都冇用la人在澳門!!!!
仲未有新碟買ar





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-1 01:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 andykenny 於 2008-9-1 10:35 AM 發表

慢慢啦....我都未買....keke....
買日版好D....雖然貴D,....但貴在有3張爆靚海報送......

甘又係我都like日版多d





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-2 12:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
研磨完成!!!!!

[ 本帖最後由 yu 於 2008-9-2 10:58 AM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-2 03:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-9-2 01:59 PM 發表
吓?
拋完架拿?
咁快手既...

一早拋完la 未post je!!!





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:46 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-9-2 10:16 PM 發表
第一眼

第一眼正ar





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-3 10:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-9-3 01:32 AM 發表
條軨好似細左d,有無唸過換大軨

我都好想換大軨!!!but要過香港 下下0番親都洗好多錢!!!!





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-3 02:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-9-3 01:12 PM 發表

短得滯...
有次答西鐵...
個電視同我部電話一齊響...-0-

down 過lo!!!!就快有得see  Avril  concert la





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-3 05:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Avril lavigne係澳門開演唱會!!!! 咩fans club





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-4 12:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-9-4 10:16 AM 發表

你話呢??
avril...唔岩我..xdd

ic 大眼妹 Avril都唔錯ar





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-5 01:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-4 08:27 PM 發表
有兄弟搵你啊!

甘都俾你搵到 my brother





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-5 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 psuser 於 2008-9-5 10:47 AM 發表
都未整後玻璃 。。。
不過真係好正

多謝先!!!冇咩時間......係未整好後玻璃ga 所以話 研磨完成body   .....so冇話finish  body





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-15 03:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-16 10:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
過獎我求其砌.......





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-17 01:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
                                                


[ 本帖最後由 yu 於 2008-9-17 01:22 AM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-17 01:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #122 wongleo 的帖子

過獎LA其實有好多細節地方做得唔好!!!! 相比wongleo 兄做得俾我用心好多





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-17 01:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #123 MineSky 的帖子

唔係甘perfect 炸好多缺陷你d作品俾我更ar!!!! 希望下次可以更完美





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-9-17 10:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #127 lailo 的帖子

冇ar部車跟車有埋ga ha ha.....我覺得都幾親!!!!





macaumodeler.mybb3.org
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver