回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] SOG 2.0 高達無雙
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-11 08:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 楊生 於 2009-2-11 07:44 PM 發表

馬超?邊隻馬超?

54囉.....





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-11 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 楊生 於 2009-2-11 08:28 PM 發表

54........唔通你係一次拎多隻個個人?
依隻限量100隻喎

係呀......我幫戰友們訂埋, 有好野緊係益下朋友啦..
你唔見我俾人炳咩...??





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-11 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 waiting4wt 於 2009-2-11 08:44 PM 發表
都差唔多囉~
工作忙就唯有慢慢來啦~加油
幾時update下你d 咁吸引ge1/144系列呢?

hi師兄.
我岩岩係公司食完個dinner 又同班鬼鬼對答mail 中..真係爽

filter 同weathing 有好多step, 真係有排都未得呀..

144 系列, 出現左個大問題, 比例超過晒, 去到1: 115 around..
而家果頭同上半身都全部雕過, 諗緊好無計返好個比例再雕過。   

只怪自己一開始時無好好控制





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-11 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 3figures 於 2009-2-11 08:57 PM 發表


sorry~ 搞到你俾人炳~~
隻馬整到好離譜, 又細又呆版! d鉛合金比例又唔好~~
所以後來係咁睇馬, 苦練整馬, 之後又整過左籠, 隻隻都好似食左丸仔咁=.="

真係唔好意思~~

Hey, 唔好介意, 我地frd 底自己吹水講笑咋。

我去交收時已經講過, 百幾蚊買一個自己鍾意既題材同本地原型師既熱誠, 係絕對價得!

放心我一定會油好佢! 我會出制作post tim 呀!!! 等我呀!!!

講返隻野比例, 與同比例的54mm 黎睇, 我反而係覺得隻人過大....(馬我未搵54mm 既同比例去度)

熱切期待下一隻呀!!





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-12 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2009-2-11 09:34 PM 發表

Hi
我地插慣左哈仔,得閒要搵D野黎插下佢,所以都係吹下水啫唔好介意.
好奇問下,點解要用鉛合金,而唔用resin呢?

插慣我.??..打咩YO!! .


2個鐘頭既小UPDATE..

用Yellow + White 做second filter, green + Brown color 做點7..
7彩咁多色...越黎越怪....哈哈哈..自己都頂唔順....

[ 本帖最後由 哈帝斯 於 2009-2-12 12:56 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-12 01:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-2-12 11:53 AM 發表



咪 ... 咪叫 黎天王 好嘛 !? ~

原來哥仔你都重忙緊 ( 重要同美國鬼icq ? 唔通你做 CEO ?    ),

咁忙晒手頭上既工作先啦,搵食最緊要 ~ ...

呢個時勢重帶野返工司砌 ? 咪 ...

叫慣左天王好難改口..
就係我呢d 細薯仔先要做到咁扒街姐...做到CEO 就6點收工返歸啦..

呢個時勢....真係唔知幾時挨得過....





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-12 01:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-2-12 01:24 PM 發表



我覺得 起碼一年,頂住 ~

1年咁樂觀..???





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-13 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 
岩岩係屎塔撈返上黎....仲新鮮的...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-13 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2009-2-13 10:08 AM 發表

可能真係要揪一堂出黎講下舊化理論,基礎與實踐......

幾時呀.. ..我報定名先..!

1) Hades





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-5 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 
又黎個小UPDATE....

成隻巾洗完白白之後乾淨晒...
整左個地台仔.....再加D 減D, 是是但但盡快完工....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 08:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿烏 於 2009-3-5 11:46 PM 發表
係咪真係洗晒油再上過色?

緊係啦, 洗完爆晒膠, 要用爽身粉幫佢沬身...

QUOTE:
原帖由 waiting4wt 於 2009-3-6 12:02 AM 發表
正! 個地台好好feel.
小小意見, 唔知係睇相定點, 覺得劍刃"直不甩"左少少.
近劍柄果處可以收窄少少. 多口莫怪

地台未完成, 再慢慢地極速玩...


師兄真眼利。近劍柄度, 我想修窄的, 不過呢隻膠原來唔係太磨到, 極難執...
所以我放棄左....





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 09:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2009-3-6 09:44 AM 發表

如果係1/100,一定逐出師門.
如果係1/144,一定唔合格.
如果係sog,我覺得你會有空間進步law,下次再做好D啦!!

1/100 油到咁, 我會去自殺。
1/144 油到咁, 我會唔再玩模型。
1/300 油到咁, 我以後都唔玩sog。





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 09:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-3-6 09:49 AM 發表


其實.....我都「要」油......
唔知唔洗油直接油得唔得架呢?

我原來都諗住咁做..

QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-3-6 10:10 AM 發表

sog都會爆膠架咩~@@?

爆到4支殘廢....發大發脹+裂開咁..





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 10:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2009-3-6 10:35 AM 發表


我果日明明見到呢隻係 1:100 黎wor~~


原來小郡主你咁唔屎歡禾....
太心傷啦~~禾都係放棄sog 系列啦..





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 11:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2009-3-6 10:55 AM 發表


禾更係留返比哈嫂屎歡尼啦,禾屎歡尼咪比哈嫂追斬或又有新扑文~~


唔會追斬尼, 只會開果卜用文章唱衰尼!!

QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2009-3-6 11:16 AM 發表

嘩!乜你咁講野架?!
lea D叫"浪慢派"呀!


淫賤公主生擒靚仔哈,公眾地方爭風吃醋.

我無咁"高"手, 油到一PET 屎咁仲學人講個人風格...

哈, 老闆你改果個名令我諗起 "靚哈王"

[ 本帖最後由 哈帝斯 於 2009-3-6 11:34 AM 編輯 ]





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-3-6 02:27 PM 發表
依 ? 起得貨 lu 喎 !! ~

遲晒大到..好大壓力呀!~~
真係唔敢再玩sog齊齊砌





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-6 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-3-6 03:27 PM 發表



唔洗驚喎,你都未係最遟 ~

抄返邊d 師兄開左post 又失左蹤先得/





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-9 04:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2009-3-6 05:39 PM 發表


咁 神性 的任務就交比你啦~~~


我就埋尾啦....得閒影埋相就交功課.. ..
之後就油兵仔...

收數呢d 野就關人lu~~





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-9 05:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2009-3-9 05:28 PM 發表


但你仲有隻角未換,唔該攞返去改翻再油過~~~


古人有寶劍贈烈士,今日有好角贈英雄!!

隻角我已經交托俾左第一把膠椅。
你可以放膽追佢數..!





自我封閉期...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:17 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver