回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] Top Secret 350z gold colour
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-4 02:02 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #50 沖田芥 的帖子

我一早buy左la 毒我唔到





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-4 02:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-4 02:43 AM 發表

係架…頭尾燈罩都唔多arm位…
搞好晒個殼後要磨下4隻燈罩

btw,bonnet 兩邊6個窿,原本係唔係斜得好淺 ? 我見你cut 到咁大個窿既可以

係ar本身好淺ga cut左仲要磨.....ok ma
磨下4隻燈罩就arm????我見磨左都有d虛位

[ 本帖最後由 yu 於 2009-1-4 03:02 AM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-4 03:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-4 03:21 AM 發表

我估係大雄入

YES BINGO





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-4 03:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 家輝 於 2009-1-4 03:14 AM 發表

我都係澳門人啊..支持下先..
架350z琴日係新虫見到啊..!!!

我today去新虫有就有唔係我戈部......我戈部係3D wing  ga 金色body ga





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-5 10:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #61 MineSky 的帖子

唔該你先....姐係要二撰一





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-5 12:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-5 10:50 AM 發表

其實我覺得 normal height 會似番架車
佢又唔係好離罩,如果 low height 頂住沙板,點掟彎同落 brake

normal height  都ok tonight 睇下有冇得low 少少先





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 01:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 




[ 本帖最後由 yu 於 2009-1-6 01:41 AM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 01:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-6 01:40 AM 發表

嘩…bonnet好ok喎

車已經上左色同光油 ???

btw…又話今晚試改車高

唔好打...放0過la 噴油快d..ma 未噴光油ga bonnet未得ga 你唔覺大細ga咩

[ 本帖最後由 yu 於 2009-1-6 01:45 AM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:02 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-6 01:59 AM 發表

你又分開上色呀,唔驚好似我咁奶野呀

bonnet係左邊未齊口囉,但整體好理想下

我諗住貼carbon ar我貼carbon 唔掂有冇tips ar???仲有金色ok ma???

[ 本帖最後由 yu 於 2009-1-6 02:07 AM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-6 02:07 AM 發表

哦…原來如此
cut開左bonnet好似仲易上CF貼左

help me please貼carbon我係新手





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-6 02:16 AM 發表

你開晒窿…狼死d可以一塊過
度位最好就係用模型膠紙痴晒成塊野,mit番出黎係CF貼後面畫番個形出黎,cut & paste

一塊過會起泡ga wo 部is 350咪衰左lo





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 10:12 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-1-6 09:17 AM 發表


金色未噴得平均,d邊位角位都現晒銀底喇

噴左第一層ga!!!未得ar....





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 10:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-1-6 09:22 AM 發表

車頂 都已經列開晒喇......

冇列開ar....係銀底ar





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 10:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-6 02:44 AM 發表

um…咁大塊你浸耐d,浸到佢自然離底都無問題架,唔會爛架嘛
係咁碌…係咁碌,終會有碌平既一日
中途乾硬可以再加softer / setter,不過落完setter唔好太大力碌
我兩對車門、頭剷、側裙、車頂都係一塊過
必 ...

thx your tips





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 10:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-1-6 10:18 AM 發表


我指既係個面d銀底炒起左, 好似「列」左咁~

所以咪要再噴過lo





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 11:11 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #89 Orc 的帖子

finisher ge 青金色

[ 本帖最後由 yu 於 2009-1-6 12:20 PM 編輯 ]





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 04:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-1-6 02:53 PM 發表

cm既cf decal未必meet得番起晒架~!!

CM D decal 冇甘好 27戈d好好多一分錢一分貨???





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 04:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-1-6 04:03 PM 發表
隻金色幾靚wor 邊隻金黎嫁

打幾野先!!!





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 05:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #101 joey 的帖子

話時話sms 全名叫咩???





macaumodeler.mybb3.org
頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-6 05:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #103 wongleo 的帖子

d patten 好正ga wo macau 有得buy





macaumodeler.mybb3.org
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver