回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [三國] 超新手..張遼..不喜勿插[我制作中的周魚50%]
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-8 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-1-8 04:18 PM 發表

耶~我唔岩依味野(睇左mummy3你就明 )

再加相....先.....難得放假...整下隻野先

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-8 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gackt847 於 2009-1-8 12:48 PM 發表
居家旅行。。。地台真的给你想得出。。。顶!!!

呵呵~~~遲d仲有d再勁d呀~~哈哈

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-9 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2009-1-9 01:46 PM 發表
青BB咁,  好得意

哈哈~~~第一次見人話我整隻野得意.....kaka~~多謝你冇踩我~~呵呵

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-10 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 水櫻 於 2009-1-10 12:01 AM 發表
唔知點解 你隻BB既配色令我諗起7喜隻汽水
同埋國產汽水罐都好似
不真係整得好令又整齊

哈哈~~~老友~~你一講我隻野可以去做代言人啦~~哈哈~~~我發左達~~第一時間就報答你~~

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-10 11:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-1-10 01:49 PM 發表
老友 你隻周瑜好搞笑

個個都係擺果 Dpost....我咪整第二d囉....好多人都拎武器擺post好悶呀....換個新post好好多@_@

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-10 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2009-1-10 11:35 PM 發表
個盒惡搞定真係有=.='''

真係有嫁=.=~~~好多地方都有得賣~

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-14 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-1-14 03:40 PM 發表

好耐冇番黎吹水
你張遼用依個地台
咁周瑜係唔係用最新出果隻0.03蘆薈味

我諗比佢拎住成人玩具做武器會比較好...

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-15 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-1-15 03:57 PM 發表

哈哈 會唔會唔岩size呀= =

唔知呀.....有D係一粒粒嫁嘛~~~會細D...KAKA

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-23 01:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-1-22 05:08 PM 發表

= =咁搞法你個post係唔係應該18+

唉.....過埋年先整啦隻野=.="我e家日日返工忙到x街...想整都唔得閒=.=

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-27 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 x3883x 於 2009-1-26 06:09 PM 發表
個地台...好正!
岩岩see到...

隻周魚遲d仲正呀d色...我會整到佢唔三唔四嫁...下次再黎我個po道睇啦~~哈哈

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-1-28 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kingkingchi 於 2009-1-27 01:32 AM 發表
It seems so nice~
Add oil~

多謝你讚我...但係到你下次黎睇我隻周魚就會嘔血...因為我會整到佢唔三唔四...同埋改關節失敗~

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-1-31 11:32 AM 發表
我隻周瑜都仲未郁 事關冇油用 哈哈

工作時間好長...我都係等到星期三先上色...放工後好累...冇心機整=.=

頂部
suncartman
上等兵
Rank: 2


UID 30932
精華 0
積分 6
帖子 233
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2009-2-9 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-2-6 04:17 PM 發表

update呀靚仔

我上色失敗左...等多一個星期先up圖上黎~~哈哈

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver