回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] german panzer
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-17 10:31 PM  資料  短消息  加為好友 
咁樣會唔會易睇d?

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-17 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-4-17 10:35 PM 發表
10樓開始d圖就睇唔倒 奇怪

會唔會係因為
我用 xanga黎做相簿之後link過黎

[ 本帖最後由 ricoodelia 於 2008-4-17 10:56 PM 編輯 ]

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-18 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
update少少
今晚會上埋灰
部dc太渣...要加埋放大鏡先岩岩好影到



頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #77 毛毛68 的帖子

宜家搞緊架1號既履帶
mb個條組合履帶完全係唔掂
開左***個盒黎用住先
組合度比mb好好多

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 09:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-4-19 08:37 PM 發表
焊接紋我都試緊用 LR 既 p/e 黎重做. 暫時未上色, 唔敢推篤俾大家, 不過俾大家睇睇素組既效果先.  自己感覺紋理好細緻, 控制上都唔難, 重做'突' 焊效果算係幾方便既做法, 而且直角位都可以打斜黎'痴'.  

遲  ...

呢隻pe好似好正wor
做焊接紋可以慳埋d功夫
係唔係我睇得唔清楚
d焊接紋果面好似一條圓條咁樣"突"出黎?

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-4-19 09:42 PM 發表


咁***果架要用MK or FM

暫定會用fm履帶
加再埋vm既pe
不過都仲係等緊貨

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #97 louisuni 的帖子

http://www.greatmodels.com/
呢個網有好多補品
你只要搵到自己砌緊果架車
佢就會自動幫你搵埋岩用既補品
唔駛自己周圍搵
不過個price就貴d
佢有d係in stock
好快就有
冇貨就係要special order比你
我地呢d海外買家要買夠20美金先會送貨
郵費另計

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係係呢度睇到
唔記得係邊位師兄介紹

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #101 毛毛68 的帖子

香港大約10美金
按重量收費

[ 本帖最後由 ricoodelia 於 2008-4-19 10:16 PM 編輯 ]

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
sorry
岩岩check左
原來us本土都要收7美金
fedex or ups速

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 
經過測試後
郵費係根據貨物價格多少而定

example 1. vm pe (留意價錢下面UPSP air果個就係郵費)


example 2. plus model


example 3. fm tracks(數量多少都有分別)



頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-20 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 
履帶上左色
做埋舊化就完成



4號都已經上左底色




d桿接紋我唔知有冇做得過左火位
各位師兄睇完比少少意見

同埋
用噴罐係唔係整唔到迷彩??
如果整到有冇師兄可以教一教路
麻煩曬

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-20 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 
咁我放大D


頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-21 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-21 04:18 PM 發表

沙黃色用邊隻噴灌?

冇用到噴灌
呢個係隻膠既顏色
如果要沙黃色噴灌
田宮有兩種
ts3 dark yellow
ts46 light sand

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-21 05:50 PM  資料  短消息  加為好友 
又再更新少少
4號車既
由於冇噴筆
上色只有用噴灌
但今次又想試下檀迷彩
所以就用左"姐"蓋液

市面上主要有兩種"姐"蓋液
一隻係橙蓋..我未試過..唔知好唔好用..但平d
呢隻就可以用筆刀界走唔要既位..大約廿零蚊.."覆你"果個老闆娘介紹


我自己都係第一次用"姐"蓋液..所以得唔得都要遲d先知
第一個步驟就係上"姐"蓋液


之後用鉛筆畫一陣要界走既位..之後用筆刀刀背輕輕力..逐少逐少咁界



界多左既地方用牙籤慢慢點上去補番


支砲搞好左
今晚上色後先知效果會係點


頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-21 07:02 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #126 J.J.Lam 的帖子

係wor
我都醒唔起有寶貼呢樣野
咁個車身可以試下用寶貼

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-21 07:44 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #130 J.J.Lam 的帖子

yes.
紫蓋呢隻都係水溶性

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-21 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 
又更新少少
洗"姐"蓋液洗左好耐
有d地方都唔小心甩左油
遲d先補番色


頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-25 01:59 AM  資料  短消息  加為好友 
更新少少
呢排太多野做
冇咩上色
只係係度整pe同履帶

1號既fm履帶..係yahoo bid番黎
比圖價平
諗住用係***到
1號既履帶好細塊..整個時睇死人




另外都有整虎1既pe
進度奇慢

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-25 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-4-25 09:57 PM 發表


點解條 fm 履帶好似咁鬆既 ? 格同格之間有漏隙...  樓主係咪用 fm provide 個條鐵線 ?

佢呢一隻冇用鐵線
佢係用第2張圖右手邊果個舊野黎將兩格連埋一齊

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver