回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 高達30週年無國界小隊 --搵三笑ver.
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 蟻仔 於 2009-11-9 07:47 PM 發表
搵兄的作品夠干淨整潔,自問真係冇能力可以搞到一件干淨的作品…現再送你兩個字好掂!!

要干淨整潔唔難,要做到蠛兄隻G3既色Tune同間色效果咁正先至係我佩服!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnduke299 於 2009-11-9 07:53 PM 發表
跪得正哦, 下隻玩乜先? 有得睇"突手""突腳"未先? 定係有其他正野?

都係多得有島主兄既改造比我地抄考下呢
衣家改乜都好,最大問題係冇乜畤間去攪炸,好大機會只係谷行GM2,唔係睇帕冇貨交了





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-10 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 char 於 2009-11-10 10:05 AM 發表
老襯隻配色好特別,仍然KEEP住高可動呢

Thx!
係多得有得抄考島主,况且這30野本身又出得好呢





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2009-11-10 08:15 PM 發表
d 色襯得好靚

thx!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-11-11 09:19 AM 發表
搵生又發功, 當然要十卜o下!   會唔會返執o下個拳頭窿位?

見到咁多隻30巾, 應該係哩個ver問題, 隻隻好似"行"背咁!

小本製作加盡少既動,所以只係用左個原裝拳加少少小膠片後再刮凹少少就鬼數,
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm/article?mid=2245
將就下啦alex兄
隻隻好似"行"背咁,係隻隻想彎腰廷J麻

[ 本帖最後由 搵老襯 於 2009-11-11 11:06 AM 編輯 ]





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kaku 於 2009-11-11 11:01 AM 發表
師兄出品實屬佳品...............死睇到有反應!!!!

唔係你前面句,仲以為你有乜反應添





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 02:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 c4-ray 於 2009-11-11 12:41 PM 發表
配色够特别!涂装好靓!细节处凸显用心表现的RX78-2!!好正!

Thx!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 12:40 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver